Gå til innhold
U5tabil

Tepper GTV6 116

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en plass til og kjøpe nye tepper til GTV6 116, har sett sider hvor en får komplette sett men ikke til denne bilen :( noen som har ei side og anbefale?

Eller er beste måten bare og kjøpe nye tepper og kutte til selv osv?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på jakt etter en plass til og kjøpe nye tepper til GTV6 116, har sett sider hvor en får komplette sett men ikke til denne bilen :( noen som har ei side og anbefale?

Hvis du velger å kappe til tepper selv, har de kjente teppekjedene et spesielt teppe for bil/båt. Lett å kappe, fliser ikke opp i kantene og former seg lett til profilene i gulvet. Finnes i sort, blått og rødt. Jeg har lagt sånne i min Bertone og det ble meget bra. (Syns jeg selv iallfall)

Sjekk Teppeabo eller Teppeland i en gate nær deg....

Og en liten ting til: Kjøp deg en skikkelig Stanleykniv, nok nye blader og skaff et godt underlag å skjære på. Happy Carpeting!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du velger å kappe til tepper selv, har de kjente teppekjedene et spesielt teppe for bil/båt. Lett å kappe, fliser ikke opp i kantene og former seg lett til profilene i gulvet. Finnes i sort, blått og rødt. Jeg har lagt sånne i min Bertone og det ble meget bra. (Syns jeg selv iallfall)

Sjekk Teppeabo eller Teppeland i en gate nær deg....

Og en liten ting til: Kjøp deg en skikkelig Stanleykniv, nok nye blader og skaff et godt underlag å skjære på. Happy Carpeting!

Høres interesant ut. bilder? hva ga du totalt for alle teppene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder.... teppene ligger nå pent sammenfoldet og venter på å komme på plass i bilen igjen etter restaureringen. Er nok et par uker til de er på plass for fotografering

Pris; Husker ikke, men det var avgjort billig! Teppet ligner i prinsippet litt på nålefilt, ikke veldig tykt og fancy, totalt for hele bilen betalte jeg vel noen 100-lapper. Båt-dørken får samme typen tepper før sjøsetting til våren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IAP har tepper av alle slag ser det ut til, tar gjerne 3-5 dager å få varen levert på døra.  Du kan sikkert også få de med U5 innbrodert om du vil  :)

http://www.international-auto.com/index.cfm?fa=c&cid=98&filterbyvehicle=yes

Gabor

:-* U5 på teppene hadde vert sjef! satt et lite preg av meg i bilen det tror jeg  ;D GTV U5 Spesial Edition

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...