Gå til innhold
Romeo Bertone

Løp og kjøp

Anbefalte innlegg

Kan noen være så snill og hente denne hjem til Norge   

http://www.okparts.net/cars/14/thumb.html

Sånn skal min bli HÅPER jeg,  det er i hvertfall mitt fargevalg, definitivt. ;D ;D

mvh H.R.

Denne er akkurat ferdig restaurert av samme firma som har GTV6'en min nå  ;D

Her var utgangspunktet:

036.jpg

Bare den blir ferdig denne sommeren da....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt utrolig lekker. Fargekombinasjonen er rålekker.

GTV6'en min får samme runde sammen med Tor Eriks. Utganspunktet var ikke like ille da ;-)

Blir tøft å se din Hans Rune.

alfahilsen Øyvind

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva må dere (Tor Erik og Øyvind) betale for dette?  Polen?

Spørs hva du vil ha gjort det - men skal ikke alt for mye til før man ser 100 000 tallet ;) Men hva gjør man ikke for en GTV6  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig bil Hans Rune! Helt rett modell. 8)

Gleder meg til din bli klar så vi kan ta et skikkelig høvel-bande-treff langs Eikern. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja..  for 25K €  hehe...

Dette er da ingen sum, vi snakker tross allt om en 105-serie som er på vei opp prisstigen. ;)

Men det er litt dårlig at de har montert kopier av både speil og frontlykter. Dashen er heller ikke orginal, treet mangler. Og hvordan stoler er dette? Og hvorfor i alle dager har de kappet av boltene til stabstaget bak? Gulvteppet virket også "litt" ukurant. Sprint GT Veloce kom med skikkelig teppe. Polskiene mangler tydeligvis øye for detaljer. Ikke rart at prisen er satt såpass lavt. ;D Jeg er ingen orginal-bög, men jeg kopidelene skal ihvertfall være made in italy.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja..  for 25K €  hehe...

Dette er da ingen sum, vi snakker tross allt om en 105-serie som er på vei opp prisstigen. ;)

Men det er litt dårlig at de har montert kopier av både speil og frontlykter. Dashen er heller ikke orginal, treet mangler. Og hvordan stoler er dette? Og hvorfor i alle dager har de kappet av boltene til stabstaget bak? Gulvteppet virket også "litt" ukurant. Sprint GT Veloce kom med skikkelig teppe. Polskiene mangler tydeligvis øye for detaljer. Ikke rart at prisen er satt såpass lavt. ;D

Denne blir jo nesten å regne som en replica (hehe)  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja..  for 25K €  hehe...

Men det er litt dårlig at de har montert kopier av både speil og frontlykter. Dashen er heller ikke orginal, treet mangler. Og hvordan stoler er dette? Og hvorfor i alle dager har de kappet av boltene til stabstaget bak? Gulvteppet virket også "litt" ukurant. Sprint GT Veloce kom med skikkelig teppe. Polskiene mangler tydeligvis øye for detaljer. Ikke rart at prisen er satt såpass lavt. ;D

Det er ikke de som bestemmer hvilke deler som skal på - alt bestemmes av eier. Hvis eieren av bilen vil ha replika ditten eller datten får de det - vil de ha originalt får de også det. Alt avhenger jo av pris. Jeg og Øyvind har jo lett verden rundt etter diverse lister - ser ut til at vi har funnet det meste nå (fra Italia).

Eier av bilen (i dette tilfelle OKP Parts) bestemmer også farge både innvendig, utvendig og på toppdeksler - så øye for detaljer er helt opp til den som betaler for gildet ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Direkte harry.

Det er høyglanspolerte bling-bling toppdeksler som er harry. På en gul bil hadde jeg nok valgt en sort krympelakk. Eller alternativt kun en glassblåsing.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Direkte harry.

Det er høyglanspolerte bling-bling toppdeksler som er harry. På en gul bil hadde jeg nok valgt en sort krympelakk. Eller alternativt kun en glassblåsing.

Til prisen på €25' er jeg sikker på at de tar av toppdekslet og gir det nøyaktig den finishen du ønsker!... kanskje de til og med setter det på igjen også! Som sagt: Løp og kjøp!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne blir jo nesten å regne som en replica (hehe)  ;D

Jeg er ingen orginal-bög. Men når hovedlyktene heter Hella istedenfor Carello og speilene er billige Kina-kopier istedenfor orginale Marini så skurrer det litt når prisen tross alt ligger i "Ferrari-land", ihvertfall på EU nivå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...