Gå til innhold
qvist

Ønsker å kjøpe Alfa Romeo opptil 15 000,-

Anbefalte innlegg

Hei

Som nevnt i overskrift ønsker jeg å kjøpe en AR som fungerer. Får ikke allverden for denne prisen men ønsker en bil som er i ok stand og kjørbar. Send meg gjerne tilbud og lover rask avgjørelse og oppgjør.

Ta gjerne kontakt på 988 45354.

Takker!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du klarer nokk å få deg et "rullende" restaureringsobjekt.

Min GTV 2.0TS 116 fikk jeg for 25k for ca litt over 1 år siden. den hadde en del rust her og der som jeg måtte fikse med en gang.... ellers funka den utroligt bra tekninsk!  Det var satt på nye gule koni framme og bak, samt nye bremseskiver bak av brembo typen samt slissa brembo fremme.

Så du finner nokk noe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 33 SW som kanskje har tatt oss med på en siste tur. Clutchen og styreledd takket for seg nedover Østerdalen fra påskeferie. Skal muligens få en kar i Sandefjord til å fikse og trikse litt, men da går jo prisen opp deretter.

Bilen er en grønn 1,7ie med ufattelig mye moro på lager, har kost oss vedig med "Fonzo". Trenger omsorg etter en lang og meget kald vinter, men har aldri streiket! Starter og går selv i 20 minus, uten motorvarmer... Seig boxermotor.

Uten clutch: 15000,-

Med flunkende ny clutch, styreledd og nysveiset potte: 25000,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...