Gå til innhold
Gjest AlfaArneB

Alfa 156 GTA mot andre "vannlige" biler, Tyske og Japanske

Anbefalte innlegg

Dette var en stylet 1,6 TS.. ;D

Hvor er beviset for at det var en GTA? :P

Hvor er kvalitets-stempelet på sjåførene?

Jeg bare spør :-X

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant nok... og parkert av en Mercedes E klasse da gitt :-\

Det er jo en E500, så rart var vel ikke det igrunnen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

..og det er vel '280+' i skyline?

286 for å være helt nøyaktig..

I japan er det faktisk en grense på hva bilene kan ha ut fra fabrikk,tror jeg,286 er grensen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I japan er det faktisk en grense på hva bilene kan ha ut fra fabrikk,tror jeg,286 er grensen.

Å??????

Har du noen henvisning til hvilket regelverk som setter den grensen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så på en program på Discovery i går, ultimate rallycars eller noe sånt... Audi vant forresten forran Stratos :-X

Samma det, men de sa at i Japan var det vanlig å bruke opptil 50% av inntekten sin på trimming og styling av japsebilene sine... Da er det ikke rart at denne Legacy'en henger på ::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er

Å??????

Det er ingen lovpålagte grenser for hk i Japan, men derimot en avtale mellom fabrikantene (alá 250 km/t-grensa i Tyskland) om å ikke annonsere biler med over 276hk (eller deromkring). Hva som faktisk er i bilene er jo en annen sak. Årsaken er den samme som i Tyskland: ulykkesstatistikk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er

Å??????

Det er ingen lovpålagte grenser for hk i Japan, men derimot en avtale mellom fabrikantene (alá 250 km/t-grensa i Tyskland) om å ikke annonsere biler med over 276hk (eller deromkring). Hva som faktisk er i bilene er jo en annen sak. Årsaken er den samme som i Tyskland: ulykkesstatistikk.

jasså? Jeg trodde det var slik at japan hadde en eksplosiv avgiftsøkning som trer i kraft over 280hk og derfor ville bilene blitt altfor dyre hvis de utga de for å ha mer enn 280.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jasså? Jeg trodde det var slik at japan hadde en eksplosiv avgiftsøkning som trer i kraft over 280hk og derfor ville bilene blitt altfor dyre hvis de utga de for å ha mer enn 280.

Jepp, og hvorfor tror du avgiftene er så høye over 280hk? Ulykkesstatistikk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fun fact: De siste modellene av Skyline GT-R ble oppgitt å ha 276hk fra fabrikk, men i realiteten så var det minimum 276hk etter fratrekk for moms, tap i drivlinje, feilmargin og litt for kjentfolk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg svarte "nok" i fjor sommer da et par guttunger på sykkel spurte meg hvor mange hester det var i 147en. Følte meg litt dum etterpå, men de gutta peker alltid når jeg kommer fisende  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg svarte "nok" i fjor sommer da et par guttunger på sykkel spurte meg hvor mange hester det var i 147en. Følte meg litt dum etterpå, men de gutta peker alltid når jeg kommer fisende  ;D

Skulle bare svart det dobbelte av det ekte antallet,at den hadde turbo,kompressor og eksosanlegg som gjorde at bilen fikk 100 hester extra..de hadde trudd på det,garantert ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja, det verste var at nå tror de at jeg kjører rundt i en sånn derre gatebil. Men pytt. Mine 150 er mye morsommere enn de 200 japsedieselhestene de har hjemme i garasjen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser du på slike teite program? nå kommer mine:  ::) ::)::);D:P:o

Blir spennende å høre om Autofil tar for seg Brera eller 159... og da uten en slik rask Lancia Delta/alfa 156 "test"..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Og nå ha vi en liten godbit dere: Alfa Romeo BRRReRRa! Hihihihihi! Alfa Romeo har nå oppdatert den berømte rekkesekser'n sin og nå heter den jådd-te-ess!"

(pausemusikk, fade til to-tre vinkler, vis faktabilde, fade til autofilsnekka)

;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...