Gå til innhold
Dagfinn R

Taktrekk Bertone - HJELP!

Anbefalte innlegg

Det råder, for å uttrykke meg mildt, noe usikkerhet om hvordan taktrekket i Bertone-coupeer skal monteres. Er det noen i Oslo-området som kan dette og kan komme og hjelpe meg litt?

Send meg en mail på dagfirog ( a ) online.no eller SMS/ring 92263656

På forhånd mange takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Dagfinn,

Mener Tom Haug har montert inn taktrekk i sin 1750, Sjekk med Rodeløkka Gutta  ;)

Stemmer, og det ser jævlig bra ut. Send en mail til [email protected], så kan du sikkert komme ned og titte. Vinduene er ikke satt i ennå, så do får en god oversikt over jobben.

F:.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Dagfinn,

Mener Tom Haug har montert inn taktrekk i sin 1750, Sjekk med Rodeløkka Gutta  ;)

Stemmer, og det ser jævlig bra ut. Send en mail til [email protected], så kan du sikkert komme ned og titte. Vinduene er ikke satt i ennå, så do får en god oversikt over jobben.

F:.

Takker for god kritikk Freitag!!

Kom innom Dagfinn! Jeg har gjort det bare en gang... men det ser faktisk bra ut! Var ikke så vanskelig som jeg trodde!

Tom

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...