Gå til innhold
Gjest Alfetta

Er Alfa-eiere mer knyttet til bilen sin enn andre?

Hvordan kommuniserer du med bilen din?  

35 stemmer

1. 1. Hvordan kommuniserer du med bilen din?

• Jeg kjører med den. Dermed basta.
      7
    • Jeg takker den hvis den har gjort en god jobb.
      3
    • Noen ganger prater jeg til den.
      10
    • Jeg roser og oppmuntrer den.
      15
    • Jeg har gitt den et navn.
      6

Anbefalte innlegg

Hvis jeg skulle være så uheldig å ligge i for høyt gir ut av rundkjøringer, så kjefter og smeller jeg på bilen mens jeg venter på at turtallet skal komme over 1500 og dreiemomentet over 0,5 Nm. Så rykker twinsparken til og jeg får svar på tiltale ;D

Så det er ikke bare det at jeg prater til bilen, men den prater til meg også.

"Dustegiring! Jeg nekter å dra!"

"Svarte #$&@!"

"Ok! 3000! Se nå..."

;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1'ste gir over 3000 er ok,da sier jeg" Que Bella!"

Så drar hun meg gjennom andre og tredje.. og jeg er fortapt!

I'm in love !!

Bella!

P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva kaller dere bilen deres da, folkens? Jeg har prøvd å komme på navn, men jeg kommer liksom ikke på noe.

Da jeg kjørte Peug 205, så døpte pappa bilen for Tassen. Og det passet jo. Men hva kaller man en 156 1,6?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjært barn har mange navn sies det, så min har ett par stk... men jeg har ikke gitt den noen faktisk..

Ei særdeles pen venninne av meg mente bilen skulle ble oppkalt etter henne, så da ble det slik ::);D

Coupe'n het Sunniva, så da ble 155an Sunniva 2.. hehe

For min egen del er det bare "alfan"...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, min er jo helt nyfødt for meg, men kommer til å gå under navnet Supern, av naturlige, enkle, logiske årsaker. ellers syns jeg det er en super bil ;D

Ja, bilen min har sjel, liv og sjarme - I`m loving it 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva kaller dere bilen deres da, folkens? Jeg har prøvd å komme på navn, men jeg kommer liksom ikke på noe.

Da jeg kjørte Peug 205, så døpte pappa bilen for Tassen. Og det passet jo. Men hva kaller man en 156 1,6?

Daffen! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurte en stund på om jeg skulle kalle bilen min for Leif, men det ble aldri slik... Kanskje jeg kan kalle den for Brutus.  ???:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg snakker med bilen hele tiden... klapper på den osv, har fine samtaler med henne osv :) Hun gir meg SÅ mye tilbake så det fortjener hun!

Har hendt vi har krangla litt osv da.... menne ikke noe konemisshandling....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prater ikke med bilen. Jeg sier i hvertfall ikke at "i kveld skal du få en vask".. "nå skal vi på langtur!" eller "hadde vi ikke en fin tur i dag??"

Akkurat som jeg ikke snur meg tilbake og ser på bilen når den parkeres...hver gang..  :-\ :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat som jeg ikke snur meg tilbake og ser på bilen når den parkeres...hver gang..  :-\ :)

He, he... Vet akkuratt hvordan det der er. Bilen har stått parkert noen dager pga ødelagt drivaksel. :'( Jeg gleder meg faktisk hver gang jeg skal gå forbi der bilen er parkert for da får jeg hvertfall et glimt av bilen. :-*

Drivaksel fixes på onsdag. Ojojojoj hvor jeg gleder meg til å kjøre bilen igjen!!! ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...