Gå til innhold
mareskog

Tennplugger!

Anbefalte innlegg

Henger meg på tennplugg tråden...Meca er jo billige på disse til 2.0TS. Ca. 760 kr for alle 8 plugger. Blir ikke så mye billigere å bestille fra England vil jeg tro....Skal foresten prøve Halo tennplugger på min bil nå...blir ca. 1375 kr for alle. Kjøper hos Gundersen Sportscar.

Skal gi bedre effekt og bruke mindre bensin...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meca sine ja?

Men jeg tenkte mer på de til 1375,-

Kjøper man hos MF tror jeg det koster rundt 3000,- Var hvertfall det jeg ble fortalt...

Det er vel uansett long life plugger, så de bør vare en stund...

Er det slik at de skal vare ca 100.000km ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikker på at det ikke blir billigere ifra england? spesielt på de far gundersen sportcar. Jeg slapp unna med nesten 1/4 av prisen da jeg kjøpte plugger ifra england.

http://www.spark-plugs.co.uk/ <<-- kjøpte her. men de har bare NGK , DENSO og CHAMPION plugger da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo vis du vil ha NKG så er det rimeligere ja...men jeg skal ha Halo tror jeg...virker inntresant med økt effekt osv.

sparkplugs.com har to typer NKG til 156...Platina og en Itritium eller noe sån...hva er forskjellen og hva er best?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...