Gå til innhold
toddi

SOLGT -87 Modell Lancia Thema 2.8 V6 selges

Anbefalte innlegg

Thema V6 selges. Bilen starter fint, og automaten girer fint. Ingen lekkasjer fra motor. Trenger nytt eksosanlegg, mulig det går an og sveise det som står på. Pakning rundt takluke bør også skiftes. Prisantydning 4-5000 kroner. Ring 932 15 214 / 932 90 205

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som er intressert i italiensk 80-talls luksusdoning som gjør 0-100 km/t på 8,5s ??  :) Kjerra må vekk snart. Fin vinterbil når den tid kommer :) . Står forøvrig i Stavanger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei !

Har du solgt denne bilen ? Jeg har to Themaer som jeg vurderer å bruke som delebiler hvis jeg kommer over en karosseri som egner seg. Er denne rusten eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei !

Har du solgt denne bilen ? Jeg har to Themaer som jeg vurderer å bruke som delebiler hvis jeg kommer over en karosseri som egner seg. Er denne rusten eller?

Siden dette er en italiensk bil fra 80-tallet så er det selvfølgelig noe rust på den og, men ikke så gale. Nedre kant på høyre hjulbue bak, og noe med venstre gulv bak. Pris kan diskuteres..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norges billigste fungerende thema 6v selges. Bilen må bort pga veldig plassmangel. Ingen lekkasjer fra motor eller gir. Ikke eu kontrolert. Kom med 2500 kr og du kan kjøre avgårde med den. Står i Stavanger. Mail eller ring 977 20 304 SNAREST

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...