Gå til innhold
Evlenol

Ulyd i hjul 156

Anbefalte innlegg

Min 156 99-modell har en ulyd i høyre fremhjul. Den kommer bare når jeg bremser, og bare under 80 km/t, og bare når jeg svinger til høyre.

Lyden høres litt ut som sånn lyd du får når du kjører på sånn linje som er stiplet liksom. Sånn zzzzzzzubbzzzzubbzzzzzzubb osv..

Kan dette være hjullager? Eller bremsekloss? Eller hva?

Hjullager ble byttet for et og et halvt år siden..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min 156 99-modell har en ulyd i høyre fremhjul. Den kommer bare når jeg bremser, og bare under 80 km/t, og bare når jeg svinger til høyre.

Lyden høres litt ut som sånn lyd du får når du kjører på sånn linje som er stiplet liksom. Sånn zzzzzzzubbzzzzubbzzzzzzubb osv..

Kan dette være hjullager? Eller bremsekloss? Eller hva?

Hjullager ble byttet for et og et halvt år siden..

Hvis lyden er der når du svinger til høyre og ikke når du svinger til venstre så er det hjullageret... Lyden er muligens der hele tiden når du kjører rett frem også, men i mindre grad...??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte på lydforklaringen hans. Hjullager "romler" på en måte mer enn det zubbzubber  8)

Men jeg vet ikke jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...