Gå til innhold
nappy

alfa 156/166 kjøpes.

Anbefalte innlegg

tenker prisklasse 110.000-150.000 (150.000 er absolutt max)

Bortsett fra at det må være en 156/166 så er jeg relativt åpen for det meste.

Med det så mener jeg at jeg vingler mellom 156/156-sportswagon og 166, og klarer ikke bestemme meg sånn helt uten videre.

sier ikke mere av frykt for å skremme bort en potensiell selger som tror at bilen hans ikke er akkurat slik jeg vil ha min :)

også "kickern". Jeg kan ikke kjøpe bilen før tidligst 12 juni. jeg skal til hønefoss da og blir der i 3-4 uker. i den perioden ser jeg for meg

at jeg kjøper meg en alfa (fra forhandler eller privat person) i området rundt (buskerud/oslo) ..hønefoss er i buskerud.. ikke sant ?

uansett. sitter du på en 156/166 som du vil selge og du bor i overnevnt område, send meg en epost på [email protected] med info om bilen, det måååååå være bilder med

Bilen jeg kjøper vil bli kjørt til tromsø og brukt der som "familie bil" (for meg og dama)

ps: jeg har finni en del 156 og 166 på autodb.no og finn.no så det er ikke det at jeg ikke finner disse til salg ;)

kenneth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

billigste røde 166 jeg fant på www.finn.no var desverre langt over min pris klasse  :-\

har du noe mere info?

kenneth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ser ut som du er tre og et halvt år for seint ute njalbord, men fint at du bruker søkefunksjonen! ;D

Heh....Kanskje det går lenger tid å kjøpe Alfa enn å selge...... ;D

Skal se han fremdeles ser etter bil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...