Gå til innhold
Andreas Tøllefsen

Trekkspillslange

Anbefalte innlegg

Er ikke følelsen herlig? Den følelsen du får når du har slitt og slitt og slitt med bilen uten å få den til å gå skikkelig.

Så plutselig ut av disen av uforbrente hydrocarboner dukker noe fram! Har du oversett det? Det er jo virkelig opplagt

at det ikke skal være sånn! Du gnir tårene, forårsaket av nevnte dis, ut av øynene og lar følelsen herje villt. Dette er jo

det som skal bringe HC og CO forholdene i balanse! Dama skal endelig slippe kols hosten mer!

Alt er tilgitt, og en sitter igjen

med angeren over all skulingen og baksnakkingen av vogna. I sommer skal frøkna skikkelig få kjørt seg.

Så kommer tvilen tilbake. Og spørsmålene strømmer på. Kan jeg være sikker på at ikke dette er en fersk feil på toppen

av de som var der allerde? hvordan oppsto dette? Også så plutselig!

Det eneste sikkre er at delen må byttes, den og.

Er det noen som har eller vet hvor jeg får tak i slangen mellom spjeldhuset og luftmassemåleren? Min er morken.

Andreas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...