Gå til innhold
Bårdis

1972 mod. Spider 2000. selges

Anbefalte innlegg

Enklere å finne intressenter om du legger ut litt mer info med tanke på pris og evt bilder Bårdis  ;)

Hadde den vært venstrestyrt hadde det kanskje vært noe for meg til sommeren. Men siden den er høyrestyrt så..  :-\

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!!! ;D

Dette har du ikke fortalt noe om Bård-Arne, har du endelig skaffet konebilen??, OG SÅ SELGER DU DEN??? :o :o  Hvordan blir det med husefreden da???  Nei behold den, basta......... ;)

mvh Hans Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla Hans Rune og Anne (regner med hun sitter å henger rett over skulderen som alle andre kvinn...ehhh damer  ;D)

Ikke min, da hadde den IKKE blitt solgt. Ønske for neste ALFA ER i høyeste grad en SPIDER. Hva med å handle tilbake nok en gang HR ?

for det har vi jo ikke gjort før...... ;D  Tenkte på den på loven...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he, handle tilbake har vi gjort før ja ;D ;D men handlen besto jo bare i og flytte penga at og fram mellom min og din konto x antall ganger:D  værre var det ikke ;)

Forresten Anne sto ikke over skulderen min nei, men det hender jo hun gjør det og gjør ingen ting fordi hun gjør bestandig som jeg sier. ::) ::)

Når vi diskuterer får jeg bestandig det siste ordet,  og det er javel ??? ??? :-\ ;D ;D ;D

Har ikke lyst til og selge spidern da jeg har bestemt meg for og rigge den for den kommende racing serien.

Driver og samler deler til den og har skaffet bla. LSD axel, tettsteget rettskåren gearkasse og 2,0TS motor med div smått og godt.

Hils Hilde og si at jeg har bestemt at den hvite spidern skal hun ha.

mvh Hans Rune og Anne :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...