Gå til innhold
orjanp

EU kontroll. Sprukket glass på tåkelys, hull i flexrør og lysende airbag lampe?

Anbefalte innlegg

Får jeg toerfeil hvis jeg har sprukket glass på tåkelysene framme? Begge lysene har sprukket glass. Begge fungerer som de skal.

Regner med jeg får toerfeil med hull i flexrøret på eksosrøret. :)

Må inn før utgangen av april.

Ørjan...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at du får toerfeil på begge. Uansett har jeg planer om å vise min med hull i flexrøret, så jeg er veldig intr. i utfallet ditt. Det med sprekken i lykteglasser kommer kanskje ann på hvor streng vedkommende er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

teip over dem før du kjører til eu-kontrollen... så tar du av teipen igjen når du bestod kontrollen  ;)

p.s Jeg spøker ikke  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har et knust tåkelys på min, og skal ha eu kontrol til tirsdag. er det forskjel på knust og sprukket?

Hvorfor ikke bytte det?

Gjør du ikke det vil du bli trukket i pris for et nytt den dagen du selger, og så har du ikke hatt gleden av en hel og fin bil i mellomtiden!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har et knust tåkelys på min, og skal ha eu kontrol til tirsdag. er det forskjel på knust og sprukket?

Hvorfor ikke bytte det?

Gjør du ikke det vil du bli trukket i pris for et nytt den dagen du selger, og så har du ikke hatt gleden av en hel og fin bil i mellomtiden!

har tenkt til å bytte det, har bare ikke kommet så langt. TTT

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke frist før utgangen av april, så det er ennå en stund igjen. Tenkte jeg skulle være i forkant, slik at jeg kan rette opp i eventuelle toerfeil på forhånd.

Ørjan...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde min 156 på EU kontroll igår.  Jeg vet at flexirøret er litt flisete, men fikk igen mangel på dette, dadet ikke var noen lekkasje. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...