Gå til innhold
bertone_jon

Kjøper skistativ til 147 5-dørs

Anbefalte innlegg

Det finnes, og jeg har fått tak i et nå... sendes fra Italia:)

Man sluttet visstnok å importere dem fordi de var så dyre. De er likevel mye penere enn Thule-stativene, og jeg mistenker dem for å sitte litt bedre på bilen også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøver å skaffe skistativ til min 2005 model 147 (5-dørs).

I følge listene til Thule fins det ikke takstativ til 5-dørs fom 2005, men jeg mistenker at disse stativene passer. Mont Blanc (montblanc.se) har også, her er det oppført at stativene passer alle modellene (eller fra 01.01).

Er det noen som har 147 fom 2005 som vet om Thule og/eller Mont Blanc passer til min bil? Magnet vil jeg ungå og orginale for 2 turer i året syns jeg ikke er verdt pengene...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har er 3-dørs 147 og måtte krype til korset å kjøpe orginalt over disk. Autovia i sandvika skaffet dette på 2 dager. Er dyrt, men ser bra ut på bilen. Sjekk ut evt ebay i UK og i Tyskland her har jeg sett stativer til salgs tidligere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...