Gå til innhold
Giulietta-Sprint

Selges Montreal Girkasse

Anbefalte innlegg

Vurderes solgt.  :) Den blir sikkert bare stående hos meg og aldri montert i bil.

Tilstand : Ser ny-overhalt ut.

Pris : Kom med bud.

Robert

95196566

Mail : [email protected]

PS Kom også på at jeg har dører til Montreal stående. Disse er komplett, men desverre også rustne. Kjekt å ha på veggen, håper at noen kan ha interesse av disse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Forsøkte å se etter bildene jeg tok av disse dørene for å se etter om det er elektriske vindusheiser, men klarer ikke å finne disse.

Må da ut på lageret for å ta nye bilder, men det er desverre litt vanskelig å komme til der nå som det er såpass mye snø.

Ja det er glass og dørhåndtak på disse dørene.

MVh Robert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Forsøkte å se etter bildene jeg tok av disse dørene for å se etter om det er elektriske vindusheiser, men klarer ikke å finne disse.

Må da ut på lageret for å ta nye bilder, men det er desverre litt vanskelig å komme til der nå som det er såpass mye snø.

Ja det er glass og dørhåndtak på disse dørene.

MVh Robert

Så ikke vi på det for et par år siden, da, Robert? De er hvite, ikke sant? Hvis jeg husker dette rett, så har de ikke elvinduer.

Erik S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kunne jo være greit med en ekstra kasse, men "Ser ny-overhalt ut" kan være hva som helst. Det er ikke like dekorativt å ha den på veggen heller, hvis den skulle vise seg å være skrot.

Hvor mye hadde du i tankene?

-- Gopp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...