Gå til innhold
Calle

Grill til AR155 i krom

Anbefalte innlegg

Enten en serie 2 155 delebil, eller hos folk som selger deler, Carrozzeria Alfa, MotorForum osv osv

Kromme trekanter kom på serie 2 når den kom i 1995.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakka med Carrozzeria og de trodde at den rammen bak den kromme trekanten var litt anerledes på serie to enn på serie en. Må jeg kjøpe den rammen også eller kan jeg bare kjøpe den ytterste trekanten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg ville kjøpt hele. så slipper du å måtte ødelegge noe for å bytte.

Selve trekanten er smeltet fast gjennom en annen del av trekanten. så ser det like greit å kjøpe hele...

Fikk du noe pris på den??

Jeg kunne tenkt meg en rød trekant i tillegg til den blanke.

Fikk kun tak i en rød trekant,uten resten av grillen, men tør ikke demontere pga faren for å ødelegge noe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den ytterste og innerste delen jeg har liggende her.

Den ytterste er rød og den innerste blank.

På din er vel kanskje begge røde? eller lik til den jeg har lagt ved bilde av?

De sorte knottene du ser på baksiden av trekanten skal varmes for å slippe feste og for å få nytt feste.

Om det blir så særlig effektivt etter å tatt av en gang eller fler tviler jeg litt på.

Skal jeg bytte så finner jeg på en smart løsning så det kan gjøres uten å måtte demontere hele grillen på bilen..

Her har du bilde av den jeg har:

http://alfapower.nu/alfapower/gallery/album675/trekant?full=1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De sorte knottene du ser på baksiden av trekanten skal varmes for å slippe feste og for å få nytt feste.

Om det blir så særlig effektivt etter å tatt av en gang eller fler tviler jeg litt på.

Skal jeg bytte så finner jeg på en smart løsning så det kan gjøres uten å måtte demontere hele grillen på bilen..

Her har du bilde av den jeg har:

http://alfapower.nu/alfapower/gallery/album675/trekant?full=1

Øy! Trekanten min jo!!!  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er faktisk ikke helt sikker, men lurer på om det er samme som du har liggende. Krom innerst og rød ytterst.

Snakka med han som kaller seg 155Q4 idag på tlf og han nevnte et billigere alternativ; legge på kromfolie som man får kjøpt hos folk som driver med dekor og skilter og slikt. Men jeg vet ikke hvor mye slikt tåler av steinsprut og annen slitasje. Kjipern hvis det blir dårlig bare etter et år liksom... Noen som har noe erfaring med slikt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som er saken er at hvis jeg skal legge på den folien bør jeg pusse ned trekanten først slik at overflaten blir helt jevn, så da er det ingen vei tilbake :-\ Men ingen vits å gråte over spilt melk som ikke er spilt enda... :P Jeg får høre med de som selger produktet først. Jeg skrev det egentlig på tull, men var du interresert i å bytte din kromme trekant mot min røde ? :) Evn. et mellomlegg hvis det er det som må til? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke noe stress å få tak i krommet grill. Jeg kan hjelpe deg med det. Jeg hadde en idiot som rygget på meg, han knuste støtfanger, grill, panser osv osv... Og jeg fant ut at jeg ville bygge om til "nye" fronten. Så da bestilte jeg ny grill, trekant mm og det passet rett på.

Bare skrik ut så skal jeg finne delenummer til deg på krommet grill. Du kan hente fra England for en billig penge. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke noe stress å få tak i krommet grill. Jeg kan hjelpe deg med det. Jeg hadde en idiot som rygget på meg, han knuste støtfanger, grill, panser osv osv... Og jeg fant ut at jeg ville bygge om til "nye" fronten. Så da bestilte jeg ny grill, trekant mm og det passet rett på.

Bare skrik ut så skal jeg finne delenummer til deg på krommet grill. Du kan hente fra England for en billig penge. :)

Wææææææ!!!!! Der har du mitt desperate skrik om hjelp! ;D

Tar imot det tilbudet med takk :) Jeg regner med at da trenger jeg både den innerste og ytterste trekanten....? ???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal me sjao. Da har jeg et bilde fra ePer her. Det er ganske enkelt. Du må velge de "nyeste" delenumrene.

Dvs, du bestiller:

60616961 som er ytterste grill i krom

60554789 Dette er den innerste grillen. Dette er til den nyeste type 155 så denne er sort og om du vil kan du lakke den. Men jeg har bare min svart... Foreløpig.

Det jeg IKKE har prøvd er å bestille den gamle innerste grillen (60506208). For den er jo faktisk i krom. Men jeg tror ikke det ville blitt særlig pent. Det blir for lite brytning. Men hvem vet kanskje det er grisekult!  ;D

ePer_Grill.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...