Gå til innhold
Gjest Alfetta

Brera!

Anbefalte innlegg

Noen ganger i Alfalivet vil tilfeldighetene ha de til at man rett og slett kan anse seg litt heldig. Jeg var på jobb og hadde dessverre aaaaltfor liten tid, men i dag har jeg sett og tatt på og sittet i en Brera 3.2 JTS. ;D

Flott børse, er nok mange som er skuffet over at den ikke er mer lik prototypen, men likevel.... Fikk dessverre ikke starte den.... Men én detalj gledet meg... De har byttet ut klokken i midtkonsollen med en oljetemp.måler...  :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, skal bortom der på lørdag, men tviler sterkt på at det blir noen prøvetur....

Men det blir uten tvil noen siklerunder! ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen ganger i Alfalivet vil tilfeldighetene ha de til at man rett og slett kan anse seg litt heldig. Jeg var på jobb og hadde dessverre aaaaltfor liten tid, men i dag har jeg sett og tatt på og sittet i en Brera 3.2 JTS. ;D

Flott børse, er nok mange som er skuffet over at den ikke er mer lik prototypen, men likevel.... Fikk dessverre ikke starte den.... Men én detalj gledet meg... De har byttet ut klokken i midtkonsollen med en oljetemp.måler...  :D

Satan! Er adressen du skrev det samme lokalet som før?

Tar meg definitivt en tur i mars og tar mange bilder!

Hei forresten  :) Har du blitt pappa enda? Om du har det må jeg få gratulere så mye!!

-ErikAak-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei forresten  :) Har du blitt pappa enda? Om du har det må jeg få gratulere så mye!!

-ErikAak-

Jepp, samme lokalene som før. Og ja, jeg har blitt pappa.....  ;D Se under. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

-ErikAak-

Jepp, samme lokalene som før. Og ja, jeg har blitt pappa.....  ;D Se under. :D

Se der ja! Grættis som sagt!

Da skal jeg pakke siste rest før jeg retter snuten mot de franske alper for 8 dager. Bare et steinkast unna!  ;)

Hei nu!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...