Gå til innhold
spider156

KJØPES Eksosmanifoild til AR Spider

Anbefalte innlegg

Hei. Har fått ei sprekke i eksosmanifoilden på min 1988 mod. Spider QV med injection og catalysator. Tel på knappane om eg skal kjøe rustfri "totalpakke"

frå England, eller om eg skal forsøke å få tak i ny manifoild. Finst det nokon der ute som har liggande ein som kanskje passar?

Helsing:

Spider 156

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har 2 stk til sylinder 1 og 4 samt 1 stk til 2 og 3 som kommer fra en 116 serie. Om dette passer så kan du sikkert få kjøpt billig  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har 2 stk til sylinder 1 og 4 samt 1 stk til 2 og 3 som kommer fra en 116 serie. Om dette passer så kan du sikkert få kjøpt billig  :)

Passer ikke!

Men jeg har en til 105 serie tror jeg.. Men grenrør er selvsagt gromt å ha!

;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. har snakka med litt forskjellige folk rundt om kring, og var veldig nær å kjøpe rustfrie grenrør, men

den enda opp med ny manifoild frå Tyskland gjennom Carrozzeria Alfa. "2750 + mva.

Ellers takk for tilbud! Treng sikkert snart noko anna sidan eg satsar på og ha spideren i daglig drift

året rundt.... :-\ :-\

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...