Gå til innhold
Veggis

Svendsen Eksos - Oslo

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen som har erfaring med Svendsen? Evt vil anbefale noen andre steder..

Trenger brått nytt eksosanlegg og det står at de kan lage til de aller fleste biler, så da kan de vel ta min 164 også..

mvh

Øyvind

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bli problemer med eu-godkjenning. Svendsen kan ikke gi noe tüv-papirer, så hvis du går for et anlegg som bråker mer enn normalt, er det gode muligheter for at biltilsynet finner på no bøll. En bekjent av meg fikk det problemet. Han dro opp til Svendsen (Fredrikstad), hvor de stappa inn no stålull og sveisa inn no netting i anlegget. Da ble bilen godkjent..

Servicen er det ikke noe å si på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til de prisene de tar, bør servicen være bra (noe den er)

Skal ikke uttale meg om Oslo, men de er iallefall svindyre i Trondheim.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har anleg fra svendsen. de lager de du vil ha sån du vil ha det. super service, greie priser, fikser standard ting mens du venter. Mine erfaringer er fra Lierstranda

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Noen som har erfaring med Svendsen? Evt vil anbefale noen andre steder..

Trenger brått nytt eksosanlegg og det står at de kan lage til de aller fleste biler, så da kan de vel ta min 164 også..

mvh

Øyvind

Innhent gjerne et tilbud fra Svendsen, men ring CA og Rosso og få priser derfra også. Jeg fikk tilbud fra Svendsen på bakpotta til min 155 og det var svindyrt, Rosso skaffa den på noen dager til betydelig lavere pris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...