Gå til innhold
Han5y

Sinnsykt pen facelift 156 SW

Anbefalte innlegg

Eneste negative var at nå virket fangeren bak veeeeldig høy..

ser ut som enda en fanger under fangeren... og den er like høy som resten av baken

altså 50% bil og 50% fanger sett bakfra.... :S

Men eller helt fin :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det bare har noe med hvordan bildet er tatt. Sportswagon er jo så mye penere enn den vanlige da. Og fire potter ser brutalt ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har den fått ansiktsløftinga i Photoshop? Bare lurer, jeg...

skiltet der er iallefall garantert manipulert. Det er datatekst og veksler fra svart til rød tekst. Dessuten ser du det tydelig på det nedeste bildet at den er skakk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit hva slags farge/gråtone det er på den øvre bilen i tråden her? Den ser litt mørkere en den jeg har på min. Grunnen til at jeg lurer litt, er at jeg har mange fine farger på bilen min og akkurat skaffa meg en helt ny bulk i bakdøra. ::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fysj og fysj! Er det Rieger som har prøvd seg på Alfa eller?? Den var jo helt jævli!

Hansy sin var mye bedre, men rieger-look bakfanger med 4 scania-potter hører IKKE hjemme på en alfa!

Denne var derimot mye mye bedre...om man absolutt må ha 4 potter for å få ut eksosen på denne 1,9 strikken... ::) ::)

alfa-159-tuning2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff ja. Jeg har aldri forstått poenget med å fjerne logo og ha svart panser..

Virker som å kjippe av logoen er en greie innenfor feltet harrystyling for tida. Svart panser er gammelt nytt innenfor dekaltrimming. Det var ikke mange råne-Minier uten svart panser på 60-tallet. Hentet fra rally/racing for å minske gjenskinn av sola i frontruta. Du finner det samme på jagerfly ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff ja. Jeg har aldri forstått poenget med å fjerne logo og ha svart panser..

Virker som å kjippe av logoen er en greie innenfor feltet harrystyling for tida. Svart panser er gammelt nytt innenfor dekaltrimming. Det var ikke mange råne-Minier uten svart panser på 60-tallet. Hentet fra rally/racing for å minske gjenskinn av sola i frontruta. Du finner det samme på jagerfly ;D

Ja, huff jeg sliter noe voldsomt med gjenskinn fra sola på panseret på bilen min gitt..

Kunne kanskje forstått det på en 240 eller Granada...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit hva slags farge/gråtone det er på den øvre bilen i tråden her? Den ser litt mørkere en den jeg har på min. Grunnen til at jeg lurer litt, er at jeg har mange fine farger på bilen min og akkurat skaffa meg en helt ny bulk i bakdøra. ::)

Er rimelig sikker på at det er helt lik farge som sitter på stasjonsvogna vår som den på bildene helt øverst,fargen heter "stearling/sterling grey/grå",eller noe sånt.

Det er en lys gråfarge,men om man ser bilen i et spesielt lys,så blir den litt blå sammen med gråskjæret.Tror ikke det er samme farge sånn som din..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...