Gå til innhold
mirk

alfa romeo 75 evoluzione

Anbefalte innlegg

Har prøvd å finne litt info om denne modellen på nettet, uten å finne noe konkret om den.

Er det noen som vet litt om denne bilen? Tekniske data osv? Finnes det noen i norge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

185 hk?

Maks G i sving 1,1-1,2 mener jeg å ha lest. Produsert i bare noen få hundre eksemplarer.

Lar Fred Roger ta resten jeg  ::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja virker som en fantastisk bil, og finnes i få eksenplarer... Men kunne ikke finne hvor menge hestekrefter den har, og om

noen vet hva den presterer i o-100. Hvor mye koster d å eie en slik bil(forsikring-vedlikehold)?

Om en skulle være til salg, hva kan den ligge på ca?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja virker som en fantastisk bil, og finnes i få eksenplarer... Men kunne ikke finne hvor menge hestekrefter den har, og om

noen vet hva den presterer i o-100. Hvor mye koster d å eie en slik bil(forsikring-vedlikehold)?

Om en skulle være til salg, hva kan den ligge på ca?

Den er oppgitt til 155 hk eller 114 kw,men tror de har hentet litt mer enn det av motoren.

tror eg har lest att den skal gjøre 0-100 på 7,2 eller 7,8,kan ikke helt huske.

eg betaler 3400 i året på delkasko,fikk ikke fullkasko ??? Og ikke fikk eg den forsikret som en evo,de hadde ikke noe data på bilen.

den billigeste eg har sett ligger på ca 5000 euro. står 5 stk til salg no,dyreste 165000euro og gått 22000km.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanhende tollbetjenten var grei med meg da jeg skulle momse inn gammelalfaen. Han bemerket at det ikke var fremlagt noe regnskap for frakten, og da sa jeg bare at jeg og en kompis hadde hentet den på egen bilhenger i forbindelse med en annen tur. Jeg bløffa ikke, og han godtok det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanhende tollbetjenten var grei med meg da jeg skulle momse inn gammelalfaen. Han bemerket at det ikke var fremlagt noe regnskap for frakten, og da sa jeg bare at jeg og en kompis hadde hentet den på egen bilhenger i forbindelse med en annen tur. Jeg bløffa ikke, og han godtok det...

Må ha vært en veldig grei tollbetjent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den der har servo og aircondition,ganske mye mykere,og evoen har noen små forandringer i motor.

Og etter min mening så kan de ikke sammenlignes kjøremessig.

Har aldri kjørt en alfa som har gitt meg mer glede enn evoen min,og eg har eigd en del alfa.

Skal være forandringer på stabbstag og berearmer,har eg lest. Men eg har ikke sett noe stor synlig forskjell

for eg har sammenlignet med en annen stanard turbo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det virker jo veldig billig.

Men med hensyn til turbo motor, er d mye mekking sånn som på en delta evo?

Eller kan man kjøre 10-12 tusen kilometer i året?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...