Gå til innhold
Kristian V

Alfanytt prøvekjørte Alfa 155 Sport

Anbefalte innlegg

Takker Arve V som tok kopi av ett gammelt Alfanytt med en fin liten prøvekjøring av Alfa 155 Sport :)

så for de som ikke har bladet...:

Alfa_Romeo_155_2_0TS_16v_Sport_Test_1.jpg

Alfa_Romeo_155_2_0TS_16v_Sport_Test_2.jpg

Artig å lese :)

Når bilen er oppe og går igjen vil jeg gjerne invitere til en ny prøvekjøring :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe morsomt. Lurer på om Christer er enig med seg selv fortsatt? Når er dette fra egentlig?

...og da vet du hvem som har skamkjørt bilen din!  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder på å skrive ut regninga nå..  ;D

Makan da, dra den helt til 7200rpm..dakar lille bilen... ::)

Lurte selv på når det var fra, sendte PM til Arve V og spurte.  Etter hva jeg har hørt så ble den importert fra Danmark som ny bil til Oslo, og BN 83155 var holdt av og lå og ventet på bilen. Snakket med første eieren på Id05. Er vel hans navn som er nevt i artikkelen, der det står han nettopp har kjøpt bilen, så da vil jeg antyde at det er fra rundt 96 en gang?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder på å skrive ut regninga nå..  ;D

Makan da, dra den helt til 7200rpm..dakar lille bilen... ::)

Lurte selv på når det var fra, sendte PM til Arve V og spurte.  Etter hva jeg har hørt så ble den importert fra Danmark som ny bil til Oslo, og BN 83155 var holdt av og lå og ventet på bilen. Snakket med første eieren på Id05. Er vel hans navn som er nevt i artikkelen, der det står han nettopp har kjøpt bilen, så da vil jeg antyde at det er fra rundt 96 en gang?

Jada, sløv som jeg er, så henger jo ikke dette fast i hjernebarken min, men jeg tror det var nr. 4 1995. Sjekker i kveld....

Edit: Jepp nr. 4 desember 1995.

Arve V

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tror jeg jammen jeg har kjørt bilen din også! Synes jeg kan huske at 1ste giret er usedvanlig langt? Lengre enn på 145 hvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...