Gå til innhold
jgs

Carrozzeria Alfa

Anbefalte innlegg

Hei,

Tenkte jeg skulle opplyse om at vi har flyttet. Vår nye adresse er Holterkollveien 2, og vi er lettere å finne frem til enn før:) Vi ligger nå rett bak kjøpesenteret Drøbak City. Når dere kommer inn til drøbak følger dere bare skilting mot ås, så ser dere oss på venstre side ca 100 Meter etter kjøpesenteret. Telefonnummer er fremdeles 64933211 og emailadressen er [email protected]  Dere som er Alfaklubbmedlemmer får også 15% Rabatt på service og deler.

Jens G Sverdrup

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ærlig talt...

Her jobber dere med Alfa og så vil dere heller ha øl?? Da foreslår jeg at dere heller for dere jobb hos Ringnes eller lignende bryggerier.. ::)

Trodde da virklig interessen for å skru alfa var så høy hos dere...

;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vel få til no slikt på litt sikt....er litt kjekkere når våren kommer og man kan grille litt osv.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ærlig talt...

Her jobber dere med Alfa og så vil dere heller ha øl?? Da foreslår jeg at dere heller for dere jobb hos Ringnes eller lignende bryggerier.. ::)

Trodde da virklig interessen for å skru alfa var så høy hos dere...

;)

Hadde du sett meg skru ville nok pipa fått en annen låt... ;D...Mulig Tom føler seg kallet da.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg skal gå med det utsagnet til MF Arendal...der er bryggeriet rett over veien  ;D

Var vel der han mekanikeren var siden den jobben på min bil tok så lang tid..  ::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med nytt lokale!

Greit at det er enklere å finne frem men du så kjedelig vei!! Halve morroa var jo å "kjøre seg bort litt" på veiene rundtl Låven  ;D

P.S. Sett meg på mailing listen får Åpnings Peroni  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...