Gå til innhold
Gjest Giulietta -84

Har du en kjekk bil eller vet du om noe bra? KOM MED RÅD!

Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk!

Jeg har en kompis som lenge har hatt lyst på Alfa men ofte har litt uflaks med ting han ser på, jeg vet han ikke har kikket på noe særlig biler til folk inne på forumet her så jeg skylder ikke på noen av dere.

Har dere noen tips om en bil dere VET er bra som er for salg eller har dere evt en selv? Jeg har fått inntrykk av at det som selges stort sett går internt (trolig pga dem vil at bilene skal bli tatt vare på).

Det har seg nå slik at han vil helst ikke handle for mer enn 75 000 og har helst lyst på bakhjulstrekk men det må ikke være det. 164 er uaktuelt. Fyren og broren hans er om mulig værre "pirkeper'er" enn det Stian (rpmhead) er og det sier ikke rent lite  ::) så om du er den som har noe så kan jeg GARANTERE det absolutt blir tatt godt vare på og du vil se igjen bilen på treff like nydelig som før om ikke enda bedre.

Har du noe du vet er veldig bra så svar her og kom evt med tips!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil jeg anbefale en Fiat Punto. Da vil han få mye kjøreglede for pengene. Den har riktignok ikke bakhjulstrekk, men kjøper han en 75s vil han få en veldig sprek bil som også er forholdsvis økonomisk. Lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Vet om en 155 1.8 16 v 97 mod. Widebody.

Bilen er svart, og fremstår som meget velholdt og pen.

Bllen er senket med Eiback/gule Koni og har 17" sommer og 15" vinterhjul.

Regner med at denne skal selges om kort tid.

Har ikke e-postadr. til eier, men her er navn og tlf nr.

Anders Alne

92239629

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil jeg anbefale en Fiat Punto. Da vil han få mye kjøreglede for pengene. Den har riktignok ikke bakhjulstrekk, men kjøper han en 75s vil han få en veldig sprek bil som også er forholdsvis økonomisk. Lykke til!

vær vennlig, forklar: hvor er den veldig sprek ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Vet om en 155 1.8 16 v 97 mod. Widebody.

Bilen er svart, og fremstår som meget velholdt og pen.

Bllen er senket med Eiback/gule Koni og har 17" sommer og 15" vinterhjul.

Regner med at denne skal selges om kort tid.

Har ikke e-postadr. til eier, men her er navn og tlf nr.

Anders Alne

92239629

Glemte skrive at han helst ikke vil reise mer enn ca 5 timer unna. Og dette er vel rett utenfor bergen vel? Kameraten min bor på Hadeland. Ca 1 time nord for oslo.

Ellers tror jeg faktisk den bilen der er veldig bra jeg  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte skrive at han helst ikke vil reise mer enn ca 5 timer unna. Og dette er vel rett utenfor bergen vel? Kameraten min bor på Hadeland. Ca 1 time nord for oslo.

Dersom han er innstil på å reise 5 timer for å se på bil, så kan han vel like gjerne reise 6 timer dersom bilen er bra  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom han er innstil på å reise 5 timer for å se på bil, så kan han vel like gjerne reise 6 timer dersom bilen er bra  :)

hva med å risikere å reise 6 timer for å bli skuffet da? hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

145 Q er midt i blinken ;D

Om jeg ikke husker feil så står det en til salgs her på forumet! (min ::)

Jeg har tipset han om bilen din tidligere men han liker overhode ikke 145. Jeg syntes selv den er småtøff og et mye bedre alternativ enn konkurrentene fra samme tid. Men desverre vil han nå ikke ha 145.  :-\

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morn

Jeg har jo en 33 1,7 16V, helt strøken som har gått 94000. Den er riktignok ikke til salgs før til våren av redsel for at ny eier skal dra den ut i saltlaka. Står nå i garasje hos meg.

Selges etter at jeg har gått over den, tatt service og bytta regreim.

Det er forøvrig en 92-modell.

Har jo ikke bakhjulstrekk, men den er ihvertfall jævli morsom å kjøre....

Morten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morn

Jeg har jo en 33 1,7 16V, helt strøken som har gått 94000. Den er riktignok ikke til salgs før til våren av redsel for at ny eier skal dra den ut i saltlaka. Står nå i garasje hos meg.

Selges etter at jeg har gått over den, tatt service og bytta regreim.

Det er forøvrig en 92-modell.

Har jo ikke bakhjulstrekk, men den er ihvertfall jævli morsom å kjøre....

Morten

Hei, er jeg som skal ha meg bil...

Høres intressant ut.

Har du noen bilder av bilen ?

Pris ?

Rust ? rundt tanklokk, kanaler gulv osv.? ( Vet hvor mye disse ruster da jeg har sett på en god del slike...)

Men iom. km.stand og visst den har vært vedlikeholdt burde det ikke være noe problem...

Hvor står denne i Norges landstrakte land ?

Har hatt en 33 før, riktinok en 86 mod. QV som jeg hadde en 16V motor til.

Dum som jeg var solgte jeg den når jeg var 16 år og visste ikke bedre.....  ::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morn

Prisen på bilen er 32000, ikke en krone verken under eller over, da jeg er såpass glad i bilen og ikke mååå selge den.

Ikke antydning til rust rundt tanklokket,eneste rusten jeg har funnet under den er noe i bånn av tanken, og det er jo egentlig ganske skjeldent til å være en sånn bil.

Bilen står på Nesodden rett sør for Oslo, men som jeg sa er den ikke til salgs før i mars/april, da jeg nekter å se den strøkne bilen i noe saltlake, samtidig som jeg vil gå over den med litt olje og reg.reim skift, så jeg er sikker på den har det bra ;)

Morten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder bilder kan det skaffes men ikke før i kveld, ettersom jeg ikke har noe på pcen her på jobben, er du interessert så kan jeg sende deg på mail....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...