Gå til innhold
Pål M

Svinbillig GTV 916 75.000

Anbefalte innlegg

Ja, jeg så den i dag tidlig...

Det står at det er noe teknisk småplukk på den, men uansett så er det latterlig billig!!!

Karosseriet ser ihvertfall helt og pent ut, samt OK felger og dekk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billig og billig. Det er jo en bil som ikke kan brukes om vinteren. Det må jo tas i betraktning. Er det ikke også fremhjulstrekk på den? Lignende biler i Sverige ligger på mellom 30 og 40.000.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tjah... 1996mod.... og runda 155.? dvs at bilen har liggi for døden de siste 50.000KM..

Det der er ikke BILLIG... det er vanlig pris

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tjah... 1996mod.... og runda 155.? dvs at bilen har liggi for døden de siste 50.000KM..

Det der er ikke BILLIG... det er vanlig pris

hehe, dere er så søte når dere ikke vet hva dere snakker om ;)

Med det resonnement, hva bør da din Q4 selges for??

Runda 176k, kun delskinn, 1993mod, serie1 (ikke widebody), rævkjørt av forrige eier... Skal vi si 30k?

Denne GTV'ner billig dersom de tekniske problemene nevnt i annonsen ikke innebærer motorras eller lignende.

GTV'nbygger på samme plattform som 155, men har milevis bedre kjøreegenskaper. GTV 916 er fortsatt en av de peneste bilene på markedet i sitt segment. Jeg mener du får utrolig mye for pengene, tilsvarende biler annonseres jo for mellom 130-150k.

Og til Y10: Min GTV 916 fungerte ihvertfall utmerket på vinteren, så jeg ser ingen grunn til at denne ikke skal gjøre det samme.

Hva mener du ikke fungerer??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billig og billig. Det er jo en bil som ikke kan brukes om vinteren.

Ã…, :o

Forklar ;D

Ja, den forklaringen venter jeg spent på. Det aner meg nemlig at jeg har noe mer

erfaring på temaet enn mr Y10. Og det med 225/45/17 vinterdekk fra Tyskland.

Hva slike biler selges for i Sverige er forøvrig helt uvesentlig.

Dan N: Hvilken spider? Overså jeg noe? hmmm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med det resonnement, hva bør da din Q4 selges for??

Runda 176k, kun delskinn, 1993mod, serie1 (ikke widebody), rævkjørt av forrige eier... Skal vi si 30k?

Den bilen må da være bra nå, alt er jo byttet på den!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med det resonnement, hva bør da din Q4 selges for??

Runda 176k, kun delskinn, 1993mod, serie1 (ikke widebody), rævkjørt av forrige eier... Skal vi si 30k?

Den bilen må da være bra nå, alt er jo byttet på den!

Mye er vel byttet til brukte deler?? Ihvertfall hvis jeg har forstått rett.....

Hva ryker neste gang??

Neida, Q4'n begynner sikkert å bli bra den, og jeg har faktisk vurdert å kjøpe den selv nettopp fordi endel av slitedelene har blitt byttet. Men det var resonnomentet jeg ikke var enig i  ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billig og billig. Det er jo en bil som ikke kan brukes om vinteren.

Ã…, :o

Forklar ;D

Ja, den forklaringen venter jeg spent på. Det aner meg nemlig at jeg har noe mer

erfaring på temaet enn mr Y10. Og det med 225/45/17 vinterdekk fra Tyskland.

Hva slike biler selges for i Sverige er forøvrig helt uvesentlig.

Dan N: Hvilken spider? Overså jeg noe? hmmm

Sorry Andy, aner ikke hvorfor jeg trodde det var en Spider det var snakk om, jeg har rettet opp nå.

Trodde en stund det var en Spider det var snakk om fordi Y10 nevnte at den ikke kunne brukes om vinteren (noe som ikke stemmer), men når det er en GTV så blir det bare for dumt å si at den ikke funker på vinteren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billig og billig. Det er jo en bil som ikke kan brukes om vinteren. Det må jo tas i betraktning. Er det ikke også fremhjulstrekk på den? Lignende biler i Sverige ligger på mellom 30 og 40.000.

[hoderystende] Det er bra ikke min 916 kan lese forumet. Det visste den ikke, og oppfører seg derfor eksemplarisk på vinterføre. Kanskje ikke fullt så god til å ta seg fram som en 4WD, men til gjengjeld er det vel bare den gule stripa som sitter bedre på veien! [/hoderystende]

Einar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter oppfordring fra meg så ringte en kompis på bilen for et par dager siden. Eieren snakket om en del feil (som f.eks variator). En verkstedregning på ca 26000 skulle vist få den helt i orden. Om dette stemmer så er den fortsatt billig. Bilen er jo tross alt også med skinninteriør osv og tilsynelatende ganske pen  :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tjah, vel. Drivverket er jo byttet brukt fra en delebil ja.... Men hva forventer du? At jeg skal handle nytt drivverk for 100.000kr?? Tull!

Den bilen er nokk bedre nå enn den har vært de siste 5 åra.

Jeg fant forresten ut av hvorfor mye har gått til helvete. Fordi den jævla gnomen før meg som har eid bilen i KUN 2 mnd har dratt piruetter på tørr asfalt og rett og slett ikke vet å bruke bil.

gikk jo 2 dager før han ringte meg å påsto at ting på escorten min hadde tatt kvelden.. Den gutten ødlegger faen meg alt han kommer over..

Q4'en selges for 90k. Og det er final pris. ikke ei krone under

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gtv er billig sålenge skamdyre tung ikke må gjøres!

Ang. delskinn som ble nevnt en plass i tråden på en q4.....dett er IKKE delskinn!

Plastikk og stoff!!!!!!ser alle som selger 155 q4 og 33 alltid skriver delskinn....finnes ikke delskinn til de bilene...

eneste delskinnet som er til alfa er nyere 156/147/gt/159/gtv/spider som har div imitert skinn for å hindre knirk og litt besparelse på kostnader.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gtv er billig sålenge skamdyre tung ikke må gjøres!

Ang. delskinn som ble nevnt en plass i tråden på en q4.....dett er IKKE delskinn!

Plastikk og stoff!!!!!!ser alle som selger 155 q4 og 33 alltid skriver delskinn....finnes ikke delskinn til de bilene...

eneste delskinnet som er til alfa er nyere 156/147/gt/159/gtv/spider som har div imitert skinn for å hindre knirk og litt besparelse på kostnader.

I min 164 var det noe jeg mener er delt skinn og Alcantara. Men det er vel kanskje på en måte "helskinn"?  ;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må i så fall være "delt mellom helskinn og helalcantara" ;D

Alcantara er forøvrig noe skjit i bilseter. Etter et par år ser det ikke ut. Sikkert billig dog...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert billig dog...

trodde det var sånn at dette faktisk var dyrere enn vanlig skinn jeg?  :P

I 164'en så var det mørk alkantara så det så ikke så ille ut. Men om du har et lyst ett så må du være veldig nøye på hva du har på deg når du setter deg inn i bilen for at det ikke skal bli altfor synlig møkkete. Og det blir relativt fort slitt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alcantara e dyrare. kreve at sjinne e finare....alt det andre blir jo lakka over og her stilles det ikke så store krav til finish på selve skinnet.

alcaqntara er best...lunt og fast å sitte i....

kan nuppe seg, samt ved feil rens/vask så ødelegges dette temmelig fort...litt skjørt...men...ferrrari er og skjøre greier som krever riktig stell ;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alcantara e dyrare. kreve at sjinne e finare....alt det andre blir jo lakka over og her stilles det ikke så store krav til finish på selve skinnet.

alcaqntara er best...lunt og fast å sitte i....

kan nuppe seg, samt ved feil rens/vask så ødelegges dette temmelig fort...litt skjørt...men...ferrrari er og skjøre greier som krever riktig stell ;D

For ordens skyld: Alcantara er ikke skinn, men stoff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jammen, er ikke Alcantara syntetisk framstilt ruskinn da?

Jeg er med på at ruskinn er dyrere enn den glatte siden  - pga som Amæn sier, det krever høyere kvalitet på skinnet som brukes.

[Hehe, Einar var før ute]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alcantara brukes i allverdens forskjellige seter og er mikrofoberstoff. Ligner på semsket skinn ved første øyekast, men det er like kunstig som de våte drømmene til gatebilgutta. Skjønner ikke helt hvor Ferrari kommer inn i bildet her?

De fleste racingstoler har vel Alcantara nå siden det gir bra feste for rompa...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alcantara brukes i allverdens forskjellige seter og er mikrofoberstoff. Ligner på semsket skinn ved første øyekast, men det er like kunstig som de våte drømmene til gatebilgutta. Skjønner ikke helt hvor Ferrari kommer inn i bildet her?

De fleste racingstoler har vel Alcantara nå siden det gir bra feste for rompa...

meg bekjent så har vel de aller fleste ferrarier med "skinn" alcantara interiør. Det samme gjelder vel også en del maseratier....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alcantara e dyrare. kreve at sjinne e finare....alt det andre blir jo lakka over og her stilles det ikke så store krav til finish på selve skinnet.

alcaqntara er best...lunt og fast å sitte i....

kan nuppe seg, samt ved feil rens/vask så ødelegges dette temmelig fort...litt skjørt...men...ferrrari er og skjøre greier som krever riktig stell ;D

For ordens skyld: Alcantara er ikke skinn, men stoff.

for ordensskyld....alcantara skinnet jeg refererer til som finnes i div lancier,alfaer,maseratier,ferrarier...er ekte skinn...semsket skinn.

innen møbelbransjen opereres det med alcantara lignende stoff som er kunststoff...

jeg har nemlig kappet opp lancia seter for å bruke skinnet og det er ekte saker.Frau leder kalles d i lancia kataloger jeg har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I min Maserati er det Alcantara (iht. Maserati).

Det er til forveksling lik semsket på fremsiden, og stoff (vevd) på baksiden.

Eller kanskje akkurat den kua hadde en eller annen rar sykdom?  ;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...