Gå til innhold
Gjest AlfaArneB

Alfa løs....Ikke lenger...

Anbefalte innlegg

Ja da var Alfa'en solgt...

Den bilen har gitt så mye glede, aldri vært noe galt, så det er jo ganske så trist....

Men men, jeg som sa at jeg ikke skulle ha 159... nå er det akkurat det det ser ut som det blir, en med skinn og 1,9jtd 150hk...

Vi gleder oss bare litt  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor gikk 147en? Blir den å se i Bærumsteigen fortsatt? Det er jo skrikende mangel på røde 147 Selespeed på veiene her ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor gikk 147en? Blir den å se i Bærumsteigen fortsatt? Det er jo skrikende mangel på røde 147 Selespeed på veiene her ;D

Den gikk nok til barte by'en. Så da er det 1 Alfa mindre i Akershus... Men ikke så lenge da :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er den nye bilen på plass, det ble en nydleig rubin rød 159 1,9 16 V JTD Distinctive , med lyst skinn, vi er kjempe fornøyde. ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

grattis med 159. Du er den første jeg har hørt om som har kjøpt det.

Lurer forresten på om Ali har kjøpt seg brera enda. Han skulle jo selge den nydelige GT'en sin med Luxury pakke!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer ! Rød 159 må da være helt riktig.

Synes vi misunnelige fortjener noen bilder å sikle over... Post så mange du kan.

AA

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...