Gå til innhold
Gjest tw147

Mekke/lagringsplass i Asker/Bærum

Anbefalte innlegg

Hadde en "hot lead" på en mekkeplass borti gata her i et gammelt bilverksted, men eieren av det nedlagte verkstedet var overhodet ikke interessert da jeg endelig fikk tak i ham.

Er det noen som har tips om et sted jeg kan mekke og/eller lagre Montreal når midten av mars kommer? Når den tid kommer må jeg ut fra lagringsstedet og har kun et par uker på meg til å benytte mekke-fasilitetene. Er det plass til en motorsykkel er det bare bonus!

Jeg bor på Rykkinn (5 min. fra Sandvika) og tåler et par-tre mil til en evt. garasje.

Noen som vil ha en vakker, rød Montreal i garasjen?

Ring Tor Willy på 480 62 642.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel alltids noen som vil ha en rød vakker Montreal i garasjen, men det er vel tvilsomt at noen vil ha en rødhåret nordlending på samme sted. Foreslår at du sender en du vet av når du skal spørre om plass.

Grappa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå var det like før jeg ringte BMW entusiasten i garasjen og sa han fikk pakke seg ut til fordel for en montreal, men det blir litt slemt.. :) hadde vært god inspirasjon!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var oppå Ringerike og kikka på noen lokaliteter i dag. Ser lovende ut, men kanskje litt langt hjemmefra. Pluss for Alfaveier til og fra ;)

Det er ihvertfall ikke mangel på fjøs og garasjer i dette landet her, men det gjelder å finne dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BTW jeg leste en artikkel i det veteranbilbladet jeg aldri husker navnet på(svensk) at mr chiti selv mente at motoren fint kunne presse ut 40-50 hester til uten problem med holdbarhet, etter 10000km egenhendig prøvekjøring.. bare en ting å gjøre da, TW!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Classic Motor. Da leste du kanskje også at Alfa syntes 200 var nok (i 1969). Men det er jo greit å vite at Chiti sjøl syns det var tatt ut vel lite av V8eren. Trimming blir det neppe noe av uansett. Har ingen planer om å by opp Imprezaer eller slitne quattroer på rødt lys med den ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...