Gå til innhold
Gjest bjarnere

SOLGT: alfa 164

Anbefalte innlegg

1991 alfa 164 selges. Svart bil med grått velourinteriør. Bilen er EU-godkjent Des.06. Det er byttet slitedeler for kr. 25.400 i Des.06. Bilen fremstår i meget god stand, men et par shoppingbulker finns. Bilen har kjørt 240.000km. Alt virker på bilen og det finnes ingen ulyder eller ulinger, eller noen form for skrapinger. Bilen står i min garasje i Trondheim og venter på ny eier.

Prisantydning KR  37.000

Ring helst.

Grapz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringer du 1881 og spør etter nummeret til grappa speziale, så får du vite at det er:

73922384

Grapz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanonbra Ståle!

Men jeg anser ingen av dere pengelense innleggere, som potensielle kunder av denne unike bil!

Grapz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2005 da, din nøyeper! De fleste skjønner hva jeg mener, men noen skjønner tydligvis nada.

GHRPAZZZ

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2,0TS, og bilder kommer!

husker du hva du lirte av deg når jeg la ut min eminente fiat (som forøvrig straks presterer så bart og skinnvest blåses av)  ;)

jeg vurderte og dra en grappa her, men snill som jeg er lot jeg være og fortelle om all sagflisen og den utstrakte bruken av trøndersodd blikk ! lykke til med salget

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fallhøyden er stor, ja!

Men som den sympatiske mannen du er, så kan jeg ikke annet enn å bøye meg mot asfalten, og takke høyere makter for at ikke alle er som meg.

Takk skal du faen meg ha!

Grappa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke ut som bildet blir med, men for den interesserte, så finnes det bilder på FINN.

Du trenger vel neppe å gå på jobb i det hele tatt for å få den følelsen du beskriver Ron?

Grappa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger vel neppe å gå på jobb i det hele tatt for å få den følelsen du beskriver Ron?

Grappa

Snakker du av egen erfaring?

I og med du er Trønder så regner jeg ikke med du trenger foreta deg noe i det hele tatt for å være tom i knotten  :-*

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her gjør vi selvsagt minst mulig. Dessuten ser jeg for meg at du ville kledd en slik fin bil, ja en bil som starter og går. Det hadde vært noe det. Noen laken og du kan suse rundt som hvilken som helst konge. Hadde vel ikke vært dumt med ett nivå opp, hadde det vel?

Grappa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her gjør vi selvsagt minst mulig. Dessuten ser jeg for meg at du ville kledd en slik fin bil, ja en bil som starter og går. Det hadde vært noe det. Noen laken og du kan suse rundt som hvilken som helst konge. Hadde vel ikke vært dumt med ett nivå opp, hadde det vel?

Grappa

akter uansett ikke aa kjoepe noen ts utgave...  dessuten saa starter giuliettan alltid naa. Selv uten at jeg har noen choke  :P

til sommeren blir det bil. Og jeg slaar kanskje saa til de grader paa tromma at jeg risikerer aa maatte gaa mesteparten av aaret  ::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Årna bilder for deg jeg. Men det betyr ikke at du skal gi telefonnummeret mitt til String-Emil for dét!

String Emil har allerede nummeret ditt hengende på korktavla i kjøkkenet sitt. Har du ikke blitt oppringt, så blir du nok det når han er ferdig med Freitag. Du vet du har hverken hørt eller sett noe til ham på lenge. Grunnen er åpenbar etter han bestillte enkelreise til Frankfurt.

Årna bilder sier du, takk skal du ha, og alt jeg har kommet til skade for å si i negativ retning om deg, kommer egentlig ikke fra meg. Jeg vil ikke nevne noen navn, men snart er det Fredag

Ghraps

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...