Gå til innhold
Evlenol

Hva jobber vi med?

Anbefalte innlegg

Ja. Legger meg i min egen rekke eg då.

3 år almenn skule.

Jobber som servitør.

Har planer om å bli hovmester.

Rabatter, hmm.. billig brus?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flykaptein (ikke blant de sjuke,hadde ikke anledning) i SAS og flyr Airbus A340/A330 på intercont. rutene.Min arbeidsgiver gir ikke ved dørene,men jeg kan ha med 2 stk. på personlige reiser,maks fire ganger pr. år. Ingen plassgaranti! :-\

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Er  Art Director, i ert større reklamebyrå i Stavanger. Når jeg jobber fulltid med design og alltid hatt sterk bilinteresse - er det intet annet bilalternativ enn Alfa Romeo!

tormod

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er systemutvikler og jobber i Abeo. Akkurat nå sitter på Seatex i Trondheim og lager... Mye rart.

Jeg har fått både servere og arbeidsstasjoner til å knele (sorry TW!) i over ti år :)

Vi bør opprette firmabranch av klubb Alfa :) Drifter i samma sjappa :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avioniker (flymekaniker+flyelektriker), kan alt om bowlingmaskiner og lager de deiligste burger'ne du kan sette tenna i, småflykonstruktør (under 200cm vingespenn ), hospiterer for tiden i sikkerhetsbransjen med ITV, adgangskontroll og alarmsystemer til små og stooore bedrifter som arbeidsfelt.

R

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

..ble logget ut i innspurten her..

Rabatter?

Tja, kan tømme huset ditt før tyvene gjør det..uten at du merker det.. og selge det tilbake for 1/2 pris..

Det er 50% rabatt det!!

Og så kan jeg slenge inn ett godt tilbud på nytt anlegg  8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utdannet siviløkonom, jobber som rådgiver innen privatøkonomi i Trondheim.

Kan dessverre ikke gi noen ekstra Alfa-rabatt på finansielle tjenester...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvlært IT-mann, jobber med distribuerte systemer og søketeknologi for Google i Trondheim. Når borud og kyosha begynner i samme firma på slutten av året blir over 20% av de ansatte KARN-medlemmer  ;)

Eier ikke alfa i dag, men er på jakt etter en bra 155/164.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver en El-Kjeden butikk :)

Rabbatt, sa du? ;P

For å bidra; Jeg er en av disse studentene. Skal til å angripe sisteåret, før jeg kan (men ikke skal) dra på meg "ringen" og kalle meg selv siv.ing. Når det gjelder engasjement som gir meg inntekt utover almissen fra Lånekassen, så jobber jeg for Jernbaneverket (Marienborg, Trondheim) denne sommeren. Her høster jeg dessverre ingen rabbatt. Så når det er knusktørt for presten - må det følgelig være tørke for klokkeren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber som materialforvalter i Nordsjøen for Transocean Offshore.. Og kjører litt taxi hjemme i Bergen i friperioden.

2uker på, 4uker av... Helt greit..:) Mye tid til å kjøre GTA!!!!!! ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Jobber som Distriktsalgssjef hos Herz bilutleie, ansvar fra Halden i sør til Steinkjær i Trøndelag.

Lite med Alfa i utleieporteføljen vår enda, men et gunstig tilbud på leiebil til klubbens medlemmer kunne muligens vært greit...

:)Gary

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber i luftforsvaret. Er nå på treårig bachelorutdanning i militære studier ved Luftkrigsskolen i Trondheim :)

Har fagfelt som motsatt flygeleder, dvs at jeg ved hjelp av radar får flyene til å møtes. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får henge meg på.

Fagbrev som biloppretter, og jobbet som det og lakkerer i 9 år. Har nå jobbet 9 år innen IT. De førtste to med drift på Microsoft produkter, og de senere årene med UNIX og Javabaserte systemer. FreeBSD og JBoss er nøkkelord.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg byttet jobb. Jobber nå med å selge vikarer for Adecco. Rabatt? Vel, skal du ha en vikar - så kan jeg sikkert hjelpe. Aner ikke om jeg kan gi rabatt  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei ;)

Gift med Alfaweie, vi har kjørt lastebil i samme firma. Jeg har bakgrunn fra landbruksmekanikk ???,  Akkurat nå er jeg trafikklærer ::) på 5. året i tillegg til at jeg går på Høyskole for å bli faglig leder. Har seriøse planer om å etablere min egen skole og benytte meg av Alfa som skolebil. Har bestemt meg for !47 1.9 Tid (I følge statsbudsjettet ikke så dumt). For tiden kjører mine elever en Saab 9.3 1.9 Tid (Alfa diesel ::))

mvh

Margareth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...