Gå til innhold
Evlenol

Hva jobber vi med?

Anbefalte innlegg

Heisann! Eg har nettopp begynt i ny jobb. Har no vært industrimaler (sandblåser/sprøytemaler) i noen år, men er no boredekksarbeider i Nordsjøen. Og da blir det jo masse tid til Å kjøre Alfa. ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg jobber i fly bransjen (men ikkje i SAS). Gardermoen for å være meir nøyaktig!

Rabatt: Hmm lite å få gjort noe med prisen på billetten men rabatt på overvekt kan ein vel fikse!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg jobber i fly bransjen (men ikkje i SAS). Gardermoen for å være meir nøyaktig!

Rabatt: Hmm lite å få gjort noe med prisen på billetten men rabatt på overvekt kan ein vel fikse!!!

Du er ikkje reisendes i aluminium da,  som en pilot sa så fint ;D

sjøl, så er eg Nordsjø-arbeider, ansatt i Smedvig-something(skifter navn annen hver mnd), pekejobb med i 40% stilling ;D ;D ;D ;D(2-3 for de som tttog an)har litt tid til overs eg og ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men jeg jobber i Sasbraathens som kundekonsulent. Det er uten å skryte en av de beste arbeidsplassene i dag, med alt det som foregår nå om dagene. ;)

well, it's a dirty job, but someones got to do it.

Jeg kan ikke hjelpe med rabatter på flybilletter (hvis ikke jeg er med da). Men jeg kan få til bra priser på hotel, rundt omkring i norge og  verden. ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er IT-konsulent jeg.... Kan gjerne hjelpe en alfist eller mer med IT-problemer om nødvendig... gi meg en melding her på forumet eller msn eller noe, så skal jeg hjelpe jeg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke alfa enda, men jeg blir å kjøpe meg en i løpet av sommeren så jeg drister meg til å svare her :)

er programmerer, og jobber for tiden ved universitetet i tromsø med noe som heter BAS. programmerer i python,C,php,etc.

jobber i staten så det er desverre lite jeg kan gi rabatt på  :P

kenneth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisan

Jeg er energimontør i et kraftselskap og jobber for det meste utendørs. Fiiint om sommeren og litt tristere om høsten og vinteren :)

Kompenserer for dette med å ha lange kjekke kvelder i en varm og velutstyrt garasje. Alt i karosseri, lakk og polering. En del skruing blir det også.

Lidenskapen er biler, og aller helst italiensk. ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ryddet denne tråden også for mye svada.. ta det og som ett hint om alt babbel på denne tråden vil bli fjernet heretter  ;D

Mvh

Kristian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei .

min utdannelse:

gk byggfag

vk1 tømrer

startet som lærling men sluttet etter 3 månder

gjekk og surra et par månder og fikk jobb som ryddegutt på et bilverksted/bensinstasjon. jobbet fast her i 7 månder, og fikk lov til det meste. kunne skru på egne biler på kveldstid.

startet så på gk mekanisk , og fortsatte på vk1 kjøretøy. og jobbet helger og kveldstid på verkstedet/bensinstasjonen.

sommeren 2005 sa eg opp min stilling på verkstedet/stasjonen.

flyttet så til stavanger og startet å jobbe på delelageret på motorcompaniet, vi selger deler til seat, skoda, dodge, chrysler, jeep,  plymoth, og trives ganske greit. når eg har tatt fagbrevet skal eg rett på karosseri og ta utdannelse innen det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er utdannet Telekommunikasjonsmontør og jobber i Jernbaneverket!

Jeg jobber med monitorer, sporanvisere, klokker, signal, nødtelefoner, datasamband, langlinje og fiberkabel, itv o.l

Er stasjonert i Oslo men jobber på hele østlandet!

Kan ikke gi no rabatt på tog, men skal prøve å holde dem nogenlunde i rute! ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er for tiden i mellom to jobber, som det så fint heter! Er arbeidsledig!

Har jobbet på Berlinetta service og var da veldig mye innom Hallan mens han fortsatt hadde Ferrari Importørstatus.  Etter det så var jeg i militæret og begynte å jobbe på Th!nk Nordic.  Ellers har det vært en del mindre jobber! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, hive meg innpå jeg å da.

Er sånn halveis Dataingeniør, mangler noen eksamner, men til sommeren så er vel de på plass. Jobber ellers som vikar (50% stilling ca) på Institutt for Energiteknikks (IFE) reaktor i Halden. Jobber der som operatør. Har hørt at enkelte trekker sammenligninger med Homer Simpson, men det kan jeg avkrefte på det sterkeste.  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ny her - og ikke en typisk representant for forumet, ser jeg. Jeg er jente og tekstforfatter i telekomindustrien, og på fritiden jobber jeg litt som oversetter, korrekturleser og slikt. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ny her - og ikke en typisk representant for forumet, ser jeg. Jeg er jente og tekstforfatter i telekomindustrien, og på fritiden jobber jeg litt som oversetter, korrekturleser og slikt. :)

Har jo noen damer her inne da. De er bare ikke så veldig aktive. Går i rykk og napp men de er da her  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo noen damer her inne da. De er bare ikke så veldig aktive. Går i rykk og napp men de er da her  :)

.

Jepp, det har jeg sett, men vi er jenter er nok fortsatt ikke typiske representanter for forumet. ;)

Men det er nok typisk at vi jenter har en annen type jobb enn gutta herinne (det var egentlig både det at jeg er jente og jobben min jeg mente i innlegget over - siden det har vært et tema tidligere i tråden). :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Er ny her på forumet, men har vore inne og sett litt på sidene her. Bra forum forresten.

Eg arbeider som biloppretter og lakkerer, og har nettopp "restaurert" min 156 1.8

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver meg på jeg!

Har drevet med litt av vært gjennom åra: Utdannet snekker,maler,ambulanse sjåfør,rednings dykker 9år ,har jobba i

barnevernet+avrusing avdeling 6år. Nå driver jeg maler bedrift i

Oslo og selger Itailenske offshore båter i fritida! "Super Classic"  når ikke skrue på alle bilene  :)

Tony T

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber i et stort svenskt finanshus...med (heldigvis) hele landet som arbeidsfelt - passer godt med bestillingen av ny Alfa159 Sportwagon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har jobbet 5år som flymekaniker, men tokk en sluttpakke. Så det siste halve året har jeg kjørt aviser og tatt noen fordypningsfag som privatist, i håp om å komme inn på industriell design linja på hiøf.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...