Gå til innhold
Evlenol

Hva jobber vi med?

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, [email protected] skrev:

Klubb rabatt på Omega?:)

Nå er jeg for det første helt ny i firmaet. Og for det andre er ansvarsområdet mitt kun de nevnte kommuner. Men hva som er mulig gjennom evt firmaer i nevnte distrikt er ikke godt å vite... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber hos ThyssenKrupp Elevator , for det meste med Quoted Repair og Modernization, har vært her i 5 år.... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 17.3.2015 den 22.38, Gjest Wikan skrev:

Etter at jeg ble kjeppjaget fra Bergen - (sorry KARB) http://www.bt.no/meninger/debatt/Latterlig-bergenspatriotisme-3209684.html - la Stiftelsen Diakonissehuset sin barmhjertige hånd over meg og ansatte meg som leder av Gjestehuset Lovisenberg. Som et lite tips kan jeg i den forbindelse nevne at hvis man ønsker å bo rimeligere i Oslo enn hos oss - må man bo på Anker i flermannsrom, og kanskje også i køyesenger.

Gjestehuset er litt 150 år tilbake i tid, men med wifi. Så driver jeg noen kantiner/kaféer på området også. Et pluss er studentkaféen på LDH - der man fremdeles utdanner landets beste sykepleiere - noe som har foregått siden 1868.

Ingen endringer siden sist.

Samme jobb, men mye skjer på de 87 målene tomt som eies av Stiftelsen. Blant annet har vi bygd to svære bygg til sykehuset - ut mot Ring 2, ett administrasjionsbygg pluss et nytt psykiatribygg som skal være ferdig 01.01.18 - der det kanskje er en mulighet for å møte alfister med abstinenser, eller alfister det har rent over for i form av en mani. Jeg har ingen del i disse byggene, annet enn å ha servert to kranselag til menn svære som doble Ikea garderobeskap, i stuer med hvite duker, sølvtøy, gamle møbler og kniplinger. Det er litt givende å være del av noe større, det å bidra til at svake grupper blir litt mindre svake - i form av helse, omsorg og utdanning. Høgskolen har ikke bare de beste sykepleierstudentene - jeg velger å tro at de peneste av dem alle, tar sykepleierutdanningen hos oss.

Alt dette har utspring fra en menighet. I så måte er det likheter både her og der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er kanskje ikke den eneste med "avvikende" meninger her ? Da bedriften ville spandere svindyre middager og feiringer av mitt 20 års og 25 års jubileum i bedriften så nektet jeg og ba de gi de pengene til Kirkens Bymisjon i stedet. Og det gjorde de. Ellers ble feiringene forbigått i stillhet som jeg ønsket. 1 Alfa, 2 Flyater, 1 Skropel i  mitt eie-hva mere kan man ønske seg ? 2 friske og sunne barnebarn er vi også velsignet med og flere kommer sikkert.  Akkurat nå er jeg viklet inn en diskusjon med eldste barnebarnet om sykkel med støttehjul. Bare 4 år og litt tidlig men hun vinner nok til slutt. Et tilbakevendene argument er-men bestefaj, du har jo Alfamejoen du og bestemoj har skropel med tomatgear.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...