Gå til innhold
Evlenol

Hva jobber vi med?

Anbefalte innlegg

Ja, en slik tråd må de fleste forum ha. Synes jeg.

Så hva jobber dere med folkens?

Jeg er selger. Bor i Oslo, og jobber med prosjektsalg av dører, listverk og parkett. Altså salg til entreprenører. Jo større byggeprosjekter jo bedre :)

Følg opp dere og da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er byggingeniørstudent i bartebyen. Når jeg jobber er jeg enten tømrer eller arkitekt(tegner ihvertfall hus og tjener penger å det).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føyer meg i rekken - Salgsingeniør på en mekanisk bedrift. Vi lager alt fra albue-proteser, ski-former til Madshus, oljelasting utstyr og andre offshore relaterte deler. Størrelse på maskinpark : Fra knappenålshoder til Ø4 meter i dia og 10 meter lengde.

Robert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utdannet data og automasjonsingeniør. Jobber som sw utvikler på L3 Navigation i Drammen. Vi leverer komplette brosystemer til både sivile og militære båter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber som Platearbeider på Vetco Aible i Haugesund og skal begynne studere litt i tilleg for og bli inginør nå til høsten 2006.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber som systemutvikler av software, eller "Software Architect" som det heter på fint  :)

Firmaet heter Agresso, og utvikler økonomisystemer for bedriftsmarkedet (Så det blir litt vanskelig å gi deg rabatt Pål  ;))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er mellom to jobber for tiden (12 mnd karantene). Jeg utvikler teknologi til søkemotorer.  Forrige jobb var hos Yahoo! Ingen premie for å gjette hvor jeg er på vei ;).  Nå om dagen pusler jeg stort sett med mine egne prosjekter.

-Bjørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider