Gå til innhold
Evlenol

Hva jobber vi med?

Anbefalte innlegg

Ja, en slik tråd må de fleste forum ha. Synes jeg.

Så hva jobber dere med folkens?

Jeg er selger. Bor i Oslo, og jobber med prosjektsalg av dører, listverk og parkett. Altså salg til entreprenører. Jo større byggeprosjekter jo bedre :)

Følg opp dere og da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er byggingeniørstudent i bartebyen. Når jeg jobber er jeg enten tømrer eller arkitekt(tegner ihvertfall hus og tjener penger å det).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føyer meg i rekken - Salgsingeniør på en mekanisk bedrift. Vi lager alt fra albue-proteser, ski-former til Madshus, oljelasting utstyr og andre offshore relaterte deler. Størrelse på maskinpark : Fra knappenålshoder til Ø4 meter i dia og 10 meter lengde.

Robert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utdannet data og automasjonsingeniør. Jobber som sw utvikler på L3 Navigation i Drammen. Vi leverer komplette brosystemer til både sivile og militære båter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber som Platearbeider på Vetco Aible i Haugesund og skal begynne studere litt i tilleg for og bli inginør nå til høsten 2006.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber som systemutvikler av software, eller "Software Architect" som det heter på fint  :)

Firmaet heter Agresso, og utvikler økonomisystemer for bedriftsmarkedet (Så det blir litt vanskelig å gi deg rabatt Pål  ;))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er mellom to jobber for tiden (12 mnd karantene). Jeg utvikler teknologi til søkemotorer.  Forrige jobb var hos Yahoo! Ingen premie for å gjette hvor jeg er på vei ;).  Nå om dagen pusler jeg stort sett med mine egne prosjekter.

-Bjørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utdannet Teleingeniør og bedriftsøkonom, jobber med prosjektering og salg av verdens beste  ;) kommunikasjonsløsninger for bedrifter i Norge.

@-rabatter? Har du en bedrift så får vi se da vettu......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber ned noe datagreier. Har fått servere til å danse og nettverksutstyr til å synge i snart 15 år.

Høyallergisk mot papirarbeide og kontorpolitikk. Forøvrig kan du regne dette forumet som Alfa-rabatt  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

utdannet flymekanikker, tar nå mattematikk, kjemi og fysikk ved nith i oslo. skal studere idustridesign,  med stor sannsynlighet i Torino fra høsten av. ellers har jeg jobbet på bensinstasjon (med løftebukk) på kvelstid noe som muligens har satt siene spor  ;) ellers skrur jeg litt italienere med overtrykk på si.

rabatter ? tja, gratis kaffe og bolle om du stiller med godbilen  :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utdannet Produksjonselektroniker, studerer nå System Engineering på Hibu Kongsberg. Jobber på Statoil ved siden av(uten løftebukk, men med god vaskehall!), og kan tilby gratis kaffe og støvsugerpoletter.. ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er systemutvikler og jobber i Abeo. Akkurat nå sitter på Seatex i Trondheim og lager... Mye rart.

Jeg har fått både servere og arbeidsstasjoner til å knele (sorry TW!) i over ti år :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går på noe som heter Lyd- og Musikkproduskjon på Noroff Instituttet i Porsgrunn, holder altså på å utdanne meg som lyd teknikker. Blir lite tid til å skru på gamle alfettan, vurderer dessverre å selge :( ... Rabatter? vel kan ordne studio hvis et utdrikningslag skulle være interessert i å gjøre en "sang"  8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Allerede merket en tendens her: De fleste av oss er mannfolk, vi er innenfor konstruksjon eller IT.

Men jeg er masterstudent, i sosialantropologi, og skal i 6 mnd på forskning på St. Olavs. Ellers har jeg drøssevis med tidligere deltidsjobber, men er nå kurskoordinator for psykologiske kurs, samt jeg er kontaktperson i et mindre eiendomsselskap. Sitter som leder i et boligaksjeselskap og i styret i et svært sameie.

Rabatter på kurs i psykologi, og jeg kan finne tak over hodet gratis ;)

EDIT: jeg kjenner flere psykologer og kan helt sikkert skaffe kvantumsrabatter :-*

-Kenneth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber som Prosessoperatør i tungindustrien ved et av di siste gjennlevende smelteverkene innerst i hardangerfjorden..Jobber akkurat nå som tapper av en stooooor 40 MW smelteovn...Her produserer vi Råjern og Titan slagg som går til diverse formål.Jern går som sagt for det meste til BIL industrien mens titanslagg blir brukt som piggment stoff i maling og div kosmetikk...  :)

Rabatt????   Noen som har noen gamle vrak som skulle vært omsmelta?? ;D ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dataingeniør (fra ur-tiden...).

Leder for IT-drift i et herværende mediekonsern.

Paul, Trondheim

"Det finnes ikke den hardware du ikke kan ta knekken på med dårlig skrevet software...." (sitat fra en av mine medarbeidere  ::))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I ferd med å åpne helt ny interiøravdeling som pilotbutikk i ByggMakker-kjeden (bo-bom-bi-bomp.... Byggmakker!!) på Gilhus på Lierstranda. Har baderom / sanitær - og garderobeavdelingen klar, kjøkken kommer om ikke veldig lenge.

Har ikke lyst til å annonsere noen fast rabatt, men skal love å sette gamle batterier i kalkulatoren hvis KARN-medlemmer trenger noe.

Har vært i interiørbransjen de siste 10 årene, før det en del forskjellig, men SELGER har jeg nok alltid vært....

"Det skjer ikke noe før du begynner"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...