Gå til innhold
Pål M

Servopumpe 156 igjen... eller dynamo??

Anbefalte innlegg

Etter å ha plaget Alfa'en ut i bitende kulde har den begynnt å skrike litt når jeg beveger på rattet. Har sjekket nivået på servo-olje, og det er i orden. Har også søkt gjennom forumet uten at jeg kan fastslå av tidligere tråder hva som er feil. Uansett, når det er minsugrader så skriker det når jeg har utslag på rattet. Kjører jeg rett frem så er det dønn stille, men så fort det kommer en liten sving så hører jeg en liten skrikelyd. Har skjønnt at dette enten er servopumpa eller kanskje dynamo. Er pumpa gåen? Noen som har noen råd, eller skal jeg bare la det være til plussgradene kommer å håpe lyden forsvinner fram til neste vinter ???

Av en eller annen grunn har ting tendens til å rett seg av seg selv i denne alfaen... Lyser en lampe er det bare å kjøre til den slokker igjen ;D ;D Fantastiske biler dette her 8) 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et lignende problem. det skriker ofte når det er kaldt 10- eller mer. dette har nok noe med servopumpa eller servoen å gjøre for lyden forandrer seg når jeg bruker rattet og forsvinner når jeg drar rattet helt mot endeposisjon. skal levere in bilen til tirsdag og kanskje jeg får noen svar da som jeg kan medele :-\

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...