Gå til innhold
håk

testkjører

Anbefalte innlegg

hei folkens

jeg er jo som kjent på utkikk etter en brukt 164 i 50 000 kr klassen. ser nå på en v6, 92 mod på Eidsvoll. mitt problem er at jeg bor i Haugesund og syns det er litt i lengste laget å kjøre for å titte på en bil jeg, værst tenkelig, ikke kommer til å kjøpe. heller ikke er jeg typen til å kjøpe usett.

derfor: er det noen i nærheten av eidsvoll som kunne tenkt seg å besøke fyren og sett på bilen for meg? helst noen med litt kjennskap til 164, men ikke farlig om du uansett er litt teknisk dreven og alfakjenner. bilen ligger på autodb.

ville satt utrolig pris på hjelpen, selv om kanskje litt mye å spørre om. alltids gøy med en kjøretur i v6 og en hyggelig alfaprat ::)

vennlig hilsen håkon

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he. fint bilde der. har sett den før. knalltøff. takker for fine bilder forresten, selv med is er det en kul bil ;)

når får du lakkert sidepanel og bakfanger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lakkerte sidepaneler og bakfanger liggende så det er bare å få montert dem!

Bakfangeren som er lakkert rød er det skjært ut til hengerfeste, men det er det ikke på min. Kom på at også vannpumpe er byttet når motor var ute! 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...