Gå til innhold
orjanp

Kjøpe pærer til midtkonsollen, hvor? AR 156

Anbefalte innlegg

Hvor finner jeg pærer til midtkonsollen? Det er de som lyser opp de tre hjulene som styrer ventilasjonen.

Den lokale forhandleren hadde ikke de inne. I tillegg skulle de ha i overkant av 80 kroner for hver pære. Så jeg tenkte at det var like raskt og billigere å bestille disse på nettet.

Skal se om jeg finner ut delenummeret på dem.

Ørjan...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har allerede hatt den åpen en gang. Synes ikke det var så mye jobb. Ikke så mye at jeg har lyst til å betale noen andre for å gjøre det. Det ligger en guide på www.alfa156.net som viser veldig greit hvordan man gjør det.

Ørjan...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg allerede gjort det en gang, så det tar ikke mer en fem minutter å skru fra hverandre alt. Tipper hele jobbe er gjort på under et kvarter.

Men å få tak i pærene er ikke så lett tydeligvis. Kunne gjerne skiftet til leds hvis de hadde passet rett inn.

Har sansen for rødfargen som noen har. Er det bilene med orginal sportspakke som har dette?

Er det noe spesiellt som må gjøres for å få ordnet dette? Bortsett fra å bytte farge på pærene.

Ørjan...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om det bare tar deg 15min, kan du få kov til å skifte mitt lys og Ørjan, he he

Fikk bestillt pærer. Men de første jeg fikk var til en midtkonsoll uten AC. Det fant jeg ut etter at jeg hadde skrudd fra hverandre midtkonsollen. Så da var det bare å sette den sammen igjen med uforettet sak, i påvente av at de nye pærene skulle komme. Det tok meg tilsammen 21 minutter.

Da jeg fikk korrekte pærer og jeg fikk byttet dem (for tredje gang), tok det meg 16 minutter å bytte to pærer, inklusiv testing av pærene før alt ble satt sammen igjen. Men da var allt verktøyet klart og jeg jobbet så raskt jeg kunne. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...