Gå til innhold
Lars G.

Alfanytt nr 3 - 2002

Anbefalte innlegg

:D :D :D :D :D:) :) :) :) :):D :D :D :D :D;D ;D ;D

Trenger en å si mer....!?

Skikkelig flott arbeid og layout! Dette er BRA gutter!!!

Alfa- ;D fra

Lars G.

Sitter her og nyyyyyter det nå.

Helt herlig en knall utgave til.

Kjempe jobb av alle som har bidratt.

mvh

Erik A

:) :) :)8) 8) 8);D ;D ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

>:( Forbannet være postens forsinkeles tjeneste. Jeg gremmes ovar at dere kan nyte det deilige blad så lenge før meg!!!!!!!!!

(Statlige bedrifter skulle hvært forbudt ved lov) ???

Men Men for vel trøste meg med at den som venter på noe godt ikke venter forgjeves. ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:D :D :D :D :D:) :) :) :) :):D :D :D :D :D;D ;D ;D

Trenger en å si mer....!?

Skikkelig flott arbeid og layout! Dette er BRA gutter!!!

Alfa- ;D fra

Lars G.

Sitter her og nyyyyyter det nå.

Helt herlig en knall utgave til.

Kjempe jobb av alle som har bidratt.

mvh

Erik A

:) :) :)8) 8) 8);D ;D ;D

Må bare henge meg på i gratulasjonene, Kjempe jobb!!

Har endelig fått min kopi og den ble nilest fra perm til perm samme kveld.

Den GTV med montreal motor må bare ha vært himelsk. Jeg fryser på ryggen bare ved tanke på lyden av en V8 som drar 10 000 runder.

(Det er vel ikke noen som har en Montreal motor og et GTV karosseri liggende å slenge vel)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Har fremdeles ikke fått det - er jeg den eneste?

Hei Jørn, jeg fikk bladet i dag (jeg har hatt det i et par uker, men det er jo rett fra trykkeriet ;) ). Vi sendte det ut forrige mandag. Dette er utrolig dårlig av posten.

HIlsen

Øyvind I

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Jeg fikk endelig bladet i går (tirsdag 1.10), og jeg kan bare slutte meg til rekken av de som gratulerer med enda et kjempegodt blad. Jeg har ikke rukket å lese så mye ennå, men det jeg har lest (reportasjene fra Italiensk dag/Landstreff og Italiaturen) var helt topp.

Rakk også å se en artig feil i artikkelen "GTA til Schumacher" øverst på side 7. Den navnløse skribenten kaller Michaels kone "Cortina", men hun heter da vitterlig "Corinna". Har vi en skap-Ford-entusiast i Alfanytts stab? :)

Jeg har også litt vondt for å tro at han har betalt noe for bilen. Fiat holder ham nok med både Ferrarier og andre Fiat-produkter gratis bare for reklamens skyld.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rakk også å se en artig feil i artikkelen "GTA til Schumacher" øverst på side 7. Den navnløse skribenten kaller Michaels kone "Cortina", men hun heter da vitterlig "Corinna". Har vi en skap-Ford-entusiast i Alfanytts stab? :)

Jeg har også litt vondt for å tro at han har betalt noe for bilen. Fiat holder ham nok med både Ferrarier og andre Fiat-produkter gratis bare for reklamens skyld.

Hei Jørn, den navnløse skribenten er meg. Teksten er noe omskrevet fra hva som er publisert i tyske klubblader, men navnet er ikke endret!

Faren med å stole på kilder er herved demonstrert...

Hilsen

Øyvind I

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...