Gå til innhold
NoBrain

Bildetråd (KARN banekjøring, Rudskogen 25. september)

Anbefalte innlegg

Synd folk ikke har plass å legge bildene, det er ofte det som er problemet :(

...men ofte er det rett og slett at bildene er private eller at tiltakslysten ikke matcher jobben med å laste opp 200 Mb på et eller annet galleri for så å sortere og kommentere.

Det er jo også et moment at enkelte gode fotografer ikke vil legge bildene sine ut på nettet. Aldri godt å si hvor de bildene havner, og du kan ta gift på at du ikke får noe cred.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen har 50 Mbyte kapasitet til å hoste en film, så har en kompis laget en liten filmsnutt fra treffet (han kjørte Subaru Impreza på alfatreffet ;) )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen har 50 Mbyte kapasitet til å hoste en film, så har en kompis laget en liten filmsnutt fra treffet (han kjørte Subaru Impreza på alfatreffet ;) )

Da har jeg lagt ut en håndfull med tilfeldige knips fra 25/9 og den omtalte videosnutten her. Det er ikke veldig mye Alfakjøring på filmen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Filmen er produsert utfra meget begrenset råmateriale av min kamerat som kjører Impreza, og filmen er ikke laget for visning til Alfistier, mer av egenintresse. Så de som gidder laste ned 50 Mbyte for å se den, vær vennlig å "vis forståelse" for valg av materiale og klipping ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er selvfølgelig helt i orden. Jeg bare forteller at det var relativt lite Alfa Romeo på filmen, siden vi tross alt er på KARNs forum ;)

Filmen er fra banetreffet, og da hører den hjemme i albumet fra det.

Men siden du nevner det så kan jeg jo fortelle at det er en del fresk kjøring med Lotus 7even og den derre am-caren som jeg ikke husker navnet på i farta.

Ja, og Impreza såklart ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hærregud så mye penere 7ern er i forhold til alfaen..

Hehe... snakk om å banne i kirka ;D Men jeg synes 7-serie er fine biler, sammen med andre BMW'er fra 70-tallet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...