Gå til innhold
Gjest Ole Dokka

Alfa Stash

Anbefalte innlegg

Første post i dette forumet...

Jeg har akkurat kjøpt min 4 Alfa, men den første med diesel! :D

Er meget fornøyd, det er en 2004 156 Sportwagon med alt mulig utstyr og en råsterk diesel...men så fikk jeg den med triste gummimatter, og det syntes jeg ikke noe om...

Så mitt spørsmål er: hvor finner dere andre godsakene til bilene deres? Gjerne web-butikker, evt fysiske butikker...for importøren i Norge er jo ikke mye å skryte av(jeg kjøpte heller ikke min bil der...de tar jo ikke engang inn biler med Xenon!)

I første omgang er jeg ute etter gode, tykke gulvmatter(med slitesterk tekstil, ikke de grå tynne som har vært med 156 noen år) - og da helst med noe Alfa-signatur...

Takknemlig for gode tips!

O.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, 1.9 JTD 16V M-jet!140 villige hester...er utrolig imponert over denne motoren! Med sportspakke, xenon, skinn, navigasjon etc etc. Står på originale 17" og er nær det jeg vil ha i en bil akkurat nå, selv om jeg gleder meg til 159! :D

Takk for link!

O.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men her hadde jeg vært før ja..mulig det er noen linker her,

men kom gjerne med flere. Gode butikker / fabrikanter av alfautstyr.

Noen her som har erfaringer med Novitec`s powerail2-boks?

O.

Sjekk www.alfa156.net

her vil det nok være litt å oppdrive!

er det 1.9 16v?

gratulerer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, 1.9 JTD 16V M-jet!140 villige hester...er utrolig imponert over denne motoren! Med sportspakke, xenon, skinn, navigasjon etc etc. Står på originale 17" og er nær det jeg vil ha i en bil akkurat nå, selv om jeg gleder meg til 159! :D

Takk for link!

O.

Den er vel ikke sølvgrå vel???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Puh! trodde det var du som stakk av med den jeg bestilte først..... Går og venter på en sort Progression PLUS 8)

Vær litt forsiktig med de powerboksene som bare skrur opp turbotrykket, det er ikke alltid det er like lurt..... Jeg ville heller ha satset på de som tar en målig først, så skreddersyr ett nytt program til din motor, koster sikkert noe mer, men jeg vil tro det er bedre for motoren også.

Uansett, -garantien ryker når du putter inn ny chip. Jeg kommer til å vente til garanti tiden er ute før jeg gjør noe som helst.

Men lykke til med børsa!!!

Arve V

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk! Det er gledelig for en som har hatt noen alfaer siden 1998 å se at byggekvaliteten begynner å matche kjøregleden. Veldig fornøyd så langt! Skal forske litt på enkle tuningtricks, men leter fortsatt etter et bra sted på nettet for effekter...:)

O.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...