Gå til innhold
Gjest Ivar Olafsen

Video fra Vålerbanen

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg var på Vålerbanen, og kjørte med min Ferrari 308 GTB Qv. Det ble opplyst at Isdahl Racing, som stod for sikkerhetsopplegget på banen skulle lage en 2 timers video fra kjøringen, men i iveret etter å komme meg ut på banen glemte jeg å skrive meg på interesse-listen. Er det noen som vet hvor man kan få tak i denne videoen?? Forøvrig må jeg si at Vålerbanen var en suveren bane å kjøre på..... 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei !

Jeg var på Vålerbanen, og kjørte med min Ferrari 308 GTB Qv. Det ble opplyst at Isdahl Racing, som stod for sikkerhetsopplegget på banen skulle lage en 2 timers video fra kjøringen, men i iveret etter å komme meg ut på banen glemte jeg å skrive meg på interesse-listen. Er det noen som vet hvor man kan få tak i denne videoen?? Forøvrig må jeg si at Vålerbanen var en suveren bane å kjøre på..... 8)

Hei! Helt utrolig så fort du kjørte med 308'n din! Skal si du kjenner den bilen godt! Men jeg må også si at bilen din må da gå usedvanlig godt?!? Jeg satt på med Mondial 3,4 T på banen (348 motor, 300 hk), eieren sparte ikke på redskapen men vi hadde ikke mulighet til å følge deg på langsia engang!!

;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper noen også har en snutt fra lugna halvtimen:) Var det forresten noen som la merke til en rød trimmet Ritmo Abarth i lugna halvtimen? Gleder meg til å se videoen!

Daniel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei !

Hei! Helt utrolig så fort du kjørte med 308'n din! Skal si du kjenner den bilen godt! Men jeg må også si at bilen din må da gå usedvanlig godt?!? Jeg satt på med Mondial 3,4 T på banen (348 motor, 300 hk), eieren sparte ikke på redskapen men vi hadde ikke mulighet til å følge deg på langsia engang!!

;D

Hei tilbake! Takk for det. Må tilstå at jeg ble overrasket selv over hvor fort 308'en gikk... selv ikke en 355

dro ifra på strekkene :) Men det hadde nok mye med sporvalg å gjøre, det er jo somkjent viktig å dra med

seg hastighet ut på strekk....hvis man drar med seg 10 km/t mere gjennom svingen og i tillegg er tidlig på

gassen så kan man ende opp på ca. samme topphastighet på enden av strekket som en mye mer motorsterk bil, og så er det bare å bremse sent, og vips så er man forbi..... Til neste år satser jeg på å ha bedre fjæring og bremser på bilen, så får vi se hvor langt ned rundetiden kan krype... 8)

Forza Italia!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

Så deg på ACR i Mo I Rana ifjor og nå på Vålerbanen. Flott å se en som virkelig tørr og kan bruke utstyret. Nytelse og se deg i sjikanen. Gikk imponerende fort på ACR og. Utrolig fin kjøring. Nest raskeste bilen(e) da var vell en to røde 75 3.0er, men du var langt under rundetidene deres... Keep up the good work! Men hold bena på jorden. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei tilbake!

Det var da veldig til komplimenter ;D Synes selv det er skikkelig artig å kjøre hardt på bane, og det blir jo enda artigere når man får høre at man kjører bra! Men slapp av, jeg tror ikke at jeg er noen Schumacher..... 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du burde kjøpe deg et sportsanlegg til bilen din! Satt på med en 328 med tubestyle eksos. Lyden er bare helt ubreskrivelig i forhold til det originale.

;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Motorola!

Sitter akkurat i disse dager å planlegger handletur i England. Da skal det handles bla. sportseksos, høydejusterbare dempere, og kanskje Ferrari 355 bremsecalipere/skiver (De passer på 308 v.hj.a en adapter som man monterer på navet.Kombinasjonen av 308'ens bremsekraftforsterker og 355'ens frontbremser skal være heftig!) Hva slags merke var det på eksosen på den 328'en du satt på ? Må jo ha så fet lyd som mulig.... 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Motorola!

Sitter akkurat i disse dager å planlegger handletur i England. Da skal det handles bla. sportseksos, høydejusterbare dempere, og kanskje Ferrari 355 bremsecalipere/skiver (De passer på 308 v.hj.a en adapter som man monterer på navet.Kombinasjonen av 308'ens bremsekraftforsterker og 355'ens frontbremser skal være heftig!) Hva slags merke var det på eksosen på den 328'en du satt på ? Må jo ha så fet lyd som mulig.... 8)

Hei igjen!

Jeg mener bestemt at merket på herligheten var Tubistyle!

http://www.sport-auto-staub.com/tubistyle.htm

Gå inn på Ferrari så kan du se bilde av de forskjellige anleggene. Husker også at det sto "For competiton only" på potta.... ;D Vet ikke om dette var noe som måtte spesialbestilles. Eneste competitonanlegget på hjemmesiden er jo til F40. Rake rør.... Kan godt tenke meg den lyden ja.... Tror også prisen på Tubistyle også er ganske fornuftig.

Hadde også gleden av å prøvekjøre en Testarossa i sommer med flunkene nytt Koenig eksos! Kan ikke tenke meg at det finnes råere lyd!!

Det er vel ingen tvil om at Koenig produserer de beste, råeste, men også dyreste sporstsanleggene til Ferrari. Sjekk ut denne siden! Legg også merke til at du kan få anlegget uten lydemping uten ekstra kostnader! :D

http://www.koenig-specials.com/

Ser ikke ut som 308 står på lista deres, men de kan sikkert lage et til deg hvis du spør pent... Gutta på Koenig må jo være helt sprø.. Gå inn på Testarossa og Tuning.. Råeste varianten er på 1000 hk!

Hvis du er interessert i hvor man får tak i Tubistyle anlegg kan du sende meg en mail, så skal du få nummeret til 328 karen.

Hilsen Ola, som bare SKAL ha Ferrari en gang!!! ;D;D;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare få si at denne olafsen fyren er noe oppskrytt !!!

han duger bare til go-kart kjøring ;D ;D i valnesfjord

Team widerøe ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...