Gå til innhold
Det er planlagt vedlikehold og oppdatering av forumet de neste dagene. Dette kan resultere i treghet eller korte perioder med utilgjengelighet. Vi beklager på forhånd ulempene dette måtte medføre. ×
Gjest raffe

Nå er jeg en av gutta...

Anbefalte innlegg

Jeg er blitt en lykkelig eier av Alfa GTV 2.0 97'. Alle skeptikere som rådet meg til å ikke kjøpe Alfa har omsider blitt stille og gratulert meg istedet. Bilen virker solid, og jeg har fått tilbakemeldinger om at bilen er meget sexy. Dekkstøy er et fenomen som jeg ikke har trengt å tenke på de siste årene i min BMW. Dekkene er nok gamle på den bilen selv om de ikke slitt. Er det en ide å bytte de i noen som støyer mindre?

Men noen småting undres jeg dog over. Det er kanskje ikke noe galt men... U decide.

Når jeg trår på gassen så kommer det en klikkelyd når jeg har trådd inn gasspedalen ca 4-5 cm. Det er ganske irriterende. Men jeg bøyer meg hvis det er bilens egenskap.

Jeg er ikke sikker på om oppvarmingen av bakruta fungerer. Når jeg trykker på knappen så skjer det ingenting. Jeg forventet at en kontrolllampe ville lyse elller knappen endret farge. Men det skjedde ingenting. Jeg trykket på knappen mange ganger så til slutt vet jeg ikke om jeg slå den på eller av. Bakruta fikk i alle fall ingen oppvarming. Så fint at brukerhåndbuken er på tysk... Da forblir dette et misterium en liten stund til.

Og hva er det med disse BMW 3-serie som skal yppe seg under hver anledning?

Og joda, jeg har tenkt å følge hilseplikten :-)

Rafael

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med Alfaen! 8)

Hvem trenger varmetråder i bakruten? Du skal se forover, ikke bakover! ;)

BMW eiere er glade i å kjøre drag race i lyskryss. Hestekrefter er det eneste som teller for dem.

En Alfa er jo ikke laget for drag race som vi alle vet. Da kjøper man heller en AmCar og gir gass (rett frem).

Nei, gi meg en svingete småvei og høyt turtall. Da kommer smilet! ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og husk, cirka 95% av alle "M3" og "M5" i Norge er egentlig 316 eller 318. Kjørte fra en sånn M5 i oppoverbakke på femtegiret her en dag! Riktignok var de fire i bilen men, alle med caps seff! hehehe....

;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer!

Du kommer til å få mye moro med den fremover!

Har en -97 Spider 2.0, og jeg har ikke lagt merke til noe "klikking" når jeg gir på.....kun et stort :D

Når det gjelder dekkstøy, er jeg vanvittig fornøyd med mine Goodyear Eagle F1!

Simen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...