Gå til innhold
Han5y

Valget er ditt

Anbefalte innlegg

Hva du kunne feks velge 2 forskjellige biler,den ene var en stygg bil med MYE motor,og den andre var en veldig pen bil med lite motor.Hvilken ville du ha valgt?Motor vs. design?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville utvilsomt valgt en mindre pen bil som gikk som zoltan fremfor en bil som ser ut som den 350 på første, men går som en dass.. Sånn for å holde det saklig tenkte jeg :P

Nei, men ærlig talt, jeg setter motor over utseende!

Bare synd jeg ikke har noen av dela.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg velger og har valgt stygg bil med mye motor, og velger heller å holde den unna det gode og vakre selskap. ;D

Synes ikke du har gjort så gæli valg, jeg... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk gud for at verden ikke er så simpel. Ellers hadde det blitt traktorpulling vs Cartiers style et luxe.

Hva med balanse? Svingegenskaper? Responsive pedaler, ratt, girkasse, lyd, lukt etc etc. En blodtrimma Toyota Supra går sikkert fælt, men den ekke no`kul!!!

Nei takke meg til en combo som passer meg...så får folk finne det som passer dem.

ƒ:.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hel klart viktigere med motor en utseende, og viktigere med kjøre egenskaper en motor.

(Kan jo ikke se hvordan bilen ser ut når jeg sitter inni, dessuten er det jo mørkt når jeg setter meg i bilen om morraen for å kjøre på jobb, og mørkt når jeg kjører hjem igjenn 8).)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva du kunne feks velge 2 forskjellige biler,den ene var en stygg bil med MYE motor,og den andre var en veldig pen bil med lite motor.Hvilken ville du ha valgt?Motor vs. design?

Er vel ganske feil forum å spørre om noe sånt. Har alfa noen gang laget en STYGG bil med MYE motor?

Vel, det er nok derfor mange her velger design fremfor stooooor motor. Hadde man gått for det motsattte så hadde man nok heller vært medlem i Amcar klubben eller no sånt...

Men hvorfor velge? Ferrari har jo begge deler ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville prioritert godt understell med god balanse samt et førermiljø med ergonomi for meg og med et sporslig layout.

En kompis hadde en lada innom på verkstedet for noen år siden.

Den så jo ikke pen ut, men med recaro liknenede seter og rally understell, var den riktig så frisk selv med en lett oppskremt 1600 motor. En tur på svingete grusveier var skikkelig gøy for kompis.

Lada fra tidlig 80 tal er ikke min smak, men kompis ble hekta gitt.

Aldri likt Lada jeg.

Bla. vi Alfa entusiaster må desverre bære følgende av hva staten Italia solgte til Russland, og somRusserne betalte med dårlig platestål. Det er Ladan som er skyld i alt dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

går en subaru pickup her i gata, den har impreza turbomotor med sprut osv og over 350gamp.

stygg, morsom og godkjent ;D

men sånn opriktig ville jeg nok gått for en pen bil med lite motor og gode kjøreegenskaper. men hvorfor ?

kan jo få begge deler 8)

asn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...