Gå til innhold
andersg

Min Delta EVO1

Anbefalte innlegg

Hei og velkommen hit.
Hyggelig å høre at bilen befinner seg i Tønsberg. Da ser jeg den kanskje innimellom. :)
Angående rust rundt rute og lakkering. Det behøver nok ikke generere så mye mer enn bare det, men sikkert opp til enkelte lakkverksted. Kan hende du bør ta hele taket eller hvertfall flekke ut en del av det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for lovord, gutter! Det er mye å lese og lære seg, jeg har aldri hatt italiensk før nå. 

Bilen har mye lakkslitasje, hakk etter døråpning-uhell, fem (!) parkeringsbulker og mye steinsprut i front samt på breddinga på bakdørene. Ganske sjuskete hvis men ser nøye på den, mao. Dessverre. - mao hellakkering vil skje, en eller annen gang. Jeg vil gjøre litt mer teknisk med den først!
Har fått en liten lekkasje fra clutchslaven nå, heldigvis er den eksterm og grei å bytte.

Lillesjefen har godkjent bilen siden sist også😄 Har barnestol i Lancia'n for tida. God stemning.

IMG_20200614_093035.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Integrale funker best når de brukes :) helt nydelig bil. Er det semi slicks du har på, hva er dimensjonen på de?

Endret av integrale

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klart! Har byttet oljetrykksbryter, slavesylinder og oljeretur nå, så nå er den faktisk helt dryppfri. Kom ut til en pøl med bremsevæske fra slaven her om dagen. 

Dekkene er Yokahama AD08RS i 215/40-17"👌

IMG_20200630_173432.jpg

IMG_20200630_194524.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...