Gå til innhold
Remi

Regreimskift/ filterskift

Anbefalte innlegg

Hei 

Jeg har nå hatt skift av filtere. Multireim/regreim på min Guiletta 2011 mnd. Etter jeg har kjørt den i 1 dag. Så begynte det å komme en slags plystrelyd ved gasspådrag og ved lavt turtall. Jeg regner kanskje med den lyden også er ved høyt turtall. Men hører den ikke da jeg kjører akkurat.

Er  det noen som har peilling på hva det kan være? Evt noe stramming av regreim?

Takk for svar på forhånd🙂

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Registerreimen kan/skal da ikke plystre. Snakker du om dynamo/vannpumpe-reim? Den kan være ikke er stram. Ofte strammes den ved å bevege dynamoen.

Når du bytte, hva slakket du for å kunne bytte? Jeg er ikke kjent med de nyere Giulietta´.  Regner med at det er her det ikke har blitt strammet godt nok.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plystring, da tenker jeg turbo eller en liten eksoslekkasje fra grenrør. En slakk multireim kan jo også lage lyd, men da er det vel mer hvining

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...