Gå til innhold
Carbonara

Koseturer og egotid

Anbefalte innlegg

Det er så deilig med sene sommerkvelder. Mange timer med lite trafikk uten stummende mørke. Rallypods for å forlenge sesongen?

7895F00B-EE47-4445-8713-3676BF38089A.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt solgløtt i går etter kjempearrangement på Minnesund. Måtte lufte den brede en tur da jeg ble litt inspirert på Minnesund..... Litt for inspirert?

Utrolig fint arrangement med masse trivelige mennesker, stor kudos til arrangør og deltagere som tok med seg masse godt humør!

F90600C9-EBB2-43E0-8611-5EDA7BE59494.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker Anders,

Det er jo en ypperlig familiebil... Kos deg med din det er utrolig morsomme leketøy.

Mvh

Pål

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var opphold i går kveld. Ny tur med en god venn i sin nyanskaffede GTV6. Det er en skikkelig kosebil som har et vanvittig fint lydbilde! Nesten så jeg fikk lyst på litt mer demping i min egen bare for å høre hans....

kjør på

282E655E-9D06-40A0-B7E6-0235D97A744C.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten egotur med kosebilen siden værgudene ikke har store planer om å la dette været vare...

Blir nok en lengre tur rundt vestlandet i august etter å ha kjørt med hele familien nå.

E379649F-19FA-423B-A3EB-19C349CB86DE.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare å glede seg! Kjørte til Valldal/Møre og Romsdal med familien i XC90 i strålende vær, var ikke lett for en vestfolding å erkjenne at EVO'en måtte stå igjen hjemme. Fantastiske veier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det testing av pakninger i styrtregn på tur... Hadde kanskje vært greit å montere noen da😁

Er det noen her med erfaring med oppvarmet frontrute, det trengs da race viften fra Alfaholics er blåser så effektivt at jeg tror den har relativt fremskredet kols. Takk for nok en hyggelig tur Petter!

6329727B-1EF7-412B-BDF5-159238BE49EE.jpeg

C8A102EC-316F-4B7E-8652-0AAC3B9EC90F.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...