Gå til innhold
Stians

Weber DCOE 40 eller Dellorto DHLA 40

Anbefalte innlegg

Er det noen som har et sett med 40mm forgassere (DCOE eller DHLA) som har fungert på standard 2-liter? Og som helst ikke krever full overhaling? 

Mvh Stian Schjelderup 

909 42 204 / [email protected]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et sett DHLA som satt på min gamle 2000 Spider. De ble i sin tid overhalt med helt nytt pakningssett, men dyser og dyseholdere må tilpasses din egen bil da de ikke var kompatible med min 2000 motor i standard versjon. Jeg skiftet den gang ut forgasserne med et sett brukte og de gamle har blitt liggende siden. Flatt Jern forgasserservice kan sikkert finne rette dysetyper og holdere, eller du kan bruke dine egne dersom du allerede har Dellorto på bilen din. Forgasserne kan du få dersom du ikke finner andre alternativer. 

Endret av bjaa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 31.5.2020 den 8.49, bjaa skrev:

Jeg har et sett DHLA som satt på min gamle 2000 Spider. De ble i sin tid overhalt med helt nytt pakningssett, men dyser og dyseholdere må tilpasses din egen bil da de ikke var kompatible med min 2000 motor i standard versjon. Jeg skiftet den gang ut forgasserne med et sett brukte og de gamle har blitt liggende siden. Flatt Jern forgasserservice kan sikkert finne rette dysetyper og holdere, eller du kan bruke dine egne dersom du allerede har Dellorto på bilen din. Forgasserne kan du få dersom du ikke finner andre alternativer. 

Hei og takk. Jeg har kjøpt et sett, men takk for tilbudet. Har glemt å oppdatere tråden.

S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...