Gå til innhold
Tiller

Dobbelt porta Weber forgasser ønskes

Anbefalte innlegg

Ønsker å oppgradere forgasser på min 1971mod Fiat 850.
Det står en singel porta forgasser på nå (se bilde)
Ønsker å få tak i en dobbelt porta forgasser jeg kan oppgradere med

F5-DEAC99-E2-D7-43-F0-8-A9-C-1-D8-DEB766

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg flyttet over forgassere fra en 850 coupe med dobbelforgasser til en standard 850 en gang, - ble ikke veldig velykket....

Nå vet jeg ikke om det funket bra på Coupen heller for den var uregistrert så jeg forsøkte aldri å kjøre den på vei. Har du sjekket på nett/fora om det er mer som må gjøres for å ha glede av ombyggingen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 minutter siden, rotor skrev:

Jeg flyttet over forgassere fra en 850 coupe med dobbelforgasser til en standard 850 en gang, - ble ikke veldig velykket....

Nå vet jeg ikke om det funket bra på Coupen heller for den var uregistrert så jeg forsøkte aldri å kjøre den på vei. Har du sjekket på nett/fora om det er mer som må gjøres for å ha glede av ombyggingen?

Leste noe om det, men nå klarer jeg ikke finne siden igjen.

Men husker det var en som hadde buttet eksos fra manifoil til grenrør og byttet forgasser fra singel porta til dobbelt porta. Da ble den litt mer responsiv.

Må jo da også ha innsuget til forgasseren

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...