Gå til innhold
Det er planlagt vedlikehold og oppdatering av forumet de neste dagene. Dette kan resultere i treghet eller korte perioder med utilgjengelighet. Vi beklager på forhånd ulempene dette måtte medføre. ×
stelvio

Kjøpt Sommerfelger til 166

Anbefalte innlegg

Jeg kunne tenkt meg å bytte ut sommerfelgene på min 99 modell 166. Det står 16 tommere på den i dag. Jeg har lyst på 17 tommere og aller helst originale 😊 Det ser ikke ut som det er så enkelt å få tak i originale felger til denne bilen. Er det noen her inne som tilfeldigvis har noen slike i bra stand som de vil selge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg støtter deg i ha originale 17» på 166. Lekkert.

nei, de er vel ikke så lett å få tak på nå. Fikk tak i mine fra Tyskland. Fikk tak i 2 helt nye. Og det kostet litt, men det var verd det. Lekker bil!

852D1CEB-303F-42C1-BA5D-4BA21AC610FB.jpeg

Endret av Gruagarasjen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

166 Pre-FL kom med to typer 17". Den typen som Atle viser og disse som jeg hadde på min. Begge kler bilen veldig godt. Uansett så er det en av disse som passer bilens design best.

1999 Alfa 166 3.0 Super.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Clover Breakers i UK har 5 stk til 200 GBP. Du får 19% rabatt i tillegg. Det var et fåtall av disse bilene som ble levert med 17" felger i Norge. De fleste bilene kom med standard 16". Gitt antllet 166 her på "berget" er jeg redd du må til utlandet for å finne felger.

https://cloverbreakers.com/product/17-inch-horseshoe-alloy-wheels-with-tyres-alfa-romeo-166-1998-2008/

Martin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 24.3.2020 den 19.53, Arvid skrev:

166 Pre-FL kom med to typer 17". Den typen som Atle viser og disse som jeg hadde på min. Begge kler bilen veldig godt. Uansett så er det en av disse som passer bilens design best.

1999 Alfa 166 3.0 Super.jpg

Jeg tror jeg har et sett med slike liggende.

Ikke strøkne og kan sikkert selges rimelig til noen som ønsker å bruke og kanskje shine de litt. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
18 timer siden, MaMy skrev:

Clover Breakers i UK har 5 stk til 200 GBP. Du får 19% rabatt i tillegg. Det var et fåtall av disse bilene som ble levert med 17" felger i Norge. De fleste bilene kom med standard 16". Gitt antllet 166 her på "berget" er jeg redd du må til utlandet for å finne felger.

https://cloverbreakers.com/product/17-inch-horseshoe-alloy-wheels-with-tyres-alfa-romeo-166-1998-2008/

Martin

Takk for tips om disse. Jeg har sendt en mail til dem for å høre om fraktkostnader. Felgene ser ut som de trenger litt stell, men prisen var ikke avskrekkende så kanskje dette kan være en god løsning 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gikk for hesteskofelgene fra Cloverbreakers. Satser på å levere de inn et sted for litt stell hvis nødvendig. Gleder meg til å få dem på bilen 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gull, de blir de fornøyd med. Gjør mye med utseende på 166. Sett på noen moderate senkefjærer så blir det perfekt.

Martin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 timer siden, Giulietta-Sprint skrev:

Akkurat disse er ikke 5x98 til f.eks 156, men for 166 🙂

F7C07B9F-FA69-42AE-BD2A-67499842CBE7.png

Arti peilepinne ✌

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...