Gå til innhold
Firkløver

Billigbil med automat kjøpes!

Anbefalte innlegg

Noen som har/vet om noe italiensk med automat/selespeed, EU Ok til 10-15000kr?

mvh

Knut Bjarne 

93007992

Endret av Firkløver

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Lignende innhold

• Av Tipo832
      I går skulle jeg kjøre bort og fylle bensin før arbeidsuken starter. Min 166 2.5 V6 startet normalt, men skranglet og raklet, kontrollampen for girkasse slukket ikke, og det "slo" i girkassen med klunk da jeg satte den i D. Fremover krøp den så vidt. Den klunket også når jeg satte den i R for å rygge tilbake, men her virket det som kraftoverføringen var normal. I dag tidlig var alt igjen som normalt (jeg hadde tenkt å ta en video for å legge ut så kompetansen kunne uttale seg). I det siste har jeg fått lys i ABS-lampen, men kan vanskelig tenke meg at det har noe med girkassen å gjøre? Noen tips? Lavt oljenivå skal jeg selvfølgelig sjekke med det første. Elektronikk? Eller er bilen bare sjalu på manglende oppmerksomhet? Det har vært et drittår for denne Alfist både jobb og privat, og hvis ikke Alfa Romeo kan muntre meg opp blir det ganske grått og trist...
    • Av lesken
      Etter eid 2 stk 159 sw ble det en sedan, fikk henvendelse fra en på forumet som skulle selge sin bil. Den har da ikke vært annonsert ute eller på forumet. Noen kjenner sikkert til bilen.
      etter litt prat og prøvekjøring så ble det handel. jeg er eier nr 3.
      Ellers er bilen en 2,2 TI selespeed, 2007 mod. Svart. Servicer fulgt. Km 92000.. solgt ny i Norge. 
      Godt utstyrt men mangler bose. Men når får oppgradert stereo så blir det bra likevel.
      Trenger få oppgradert stereo til 2-din. 
      Bilen trenger polish, trenger det virkelig og begynte i kveld. Nesten ferdig. Men bør vel kjøre på noe voks også, tips? 
      Var jo skeptisk til både motor og selespeed, men kjede er byttet i 2012 og selespeed har fått nye væsker og er kalibrert, jevnlig service.
      Selespeed er jo litt spesielt men moro 😊Tror det er viktig å ta regelmessige servicer så tenker jeg dette blir bra. Kjører den som automat til vanlig men er moro kjøre F1 å 😉 Er ikke helt som vanlig automat, den er litt mer forsinket under giring. Men det funker og F1 går raskere å gire hvis man ønsker.
      så håper jeg Alfa eierskapet blir noenlunde  problemfritt 😊

• Av tomerikl
      Selger min første Alfa Romeo 147 2002 modell. 

Bilen er 2L 150 hk, med selespeed girsystem.
      Gått ca 167 000km 
      I mitt eie har den fått ny motor, senkesett, Ragazzon effektanlegg og ny GTA bakfanger og GTA sideskjørt.
      Legger ut en liten annonse for å sjekke ut interessen her eventuelt før en finn annonse. Ta gjerne kontakt på 4628664 for en hyggelig samtale. 

• Av Tormod L
      Fortrinnsvis en i god stand når den ble tatt ut.
      Med så mange 166 2.5 som har lidd en fragmentert framtid de siste årene håper jeg det finnes en slik.
  • Opprett ny...