Gå til innhold
Chirm

Eksos Mito QV

Anbefalte innlegg

Hei. 

Har nå gjort innkjøp av en liten, snærten 2010 MiTo, QV (selvsagt) 😉

Noen som har innspill og erfaring rundt eksos på disse? 

Tenker en enkel måte å få frem lyden av den lille, og spreke, motoren. 

Mvh

Chirm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et evig problem dette. Mye bra, men mye dyrt og. Om du er villig til å legge en 15000 på bordet kan man f.eks få mer eller mindre hele systemer fra g-tech og ragazzon. Når det gjelder billig og vet jeg ikke så mye. Man kan bytte potten bak med en annen uten om jeg vet dette blir tilstrekkelig. Ellers finner man kun eksosstusser bak uten potte, men det blir kankje for mye bråk igjen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for respons.
Jeg ser Alfisti.net har en god del bakpotter, kunnet tenkt meg den med 2 stusser på midten, med ny diffuser. Ser egentlig brutalt tøft ut i tillegg. Prisen dertil, og helt sikkert kvalitet? Følger med utseende, men da "vil jeg ikke ha råd", koste på, resten. Er redd som du nevner om at det ikke er nok med bare bakpotte. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Komplett anlegg fra Alfisti fra ragazzon med godkjente byttedeler, rustfri stål og diffuser havnet på over 20, før montering. 15/16 om jeg velger en annen potte som går på vanlig plassering. Da sparer jeg heller enda litt mer og kjøper skilt til gta'n eller lakkerer gtven. 

http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-MiTo/Sport-Exhausts/Ragazzon-Stainless-Steel-Rear-Silencer-2x90-Concentric::5205.html

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil som vanlig anbefale Wizard til Alfa. Uovertruffen kvalitet og passform. Eneste aberet er at de ikke har TÜV, så det kan lønne seg å ha originalen liggende i tilfelle vrange PKK-inspektører. Du finner Wizard på Facebook.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...