Gå til innhold
AlfaBernt

Diagnoseverktøy til 159?

Anbefalte innlegg

En ELM 327 burde vel funke?

Jeg kjøpte den der, og har nå tilgang på absolutt hele menyen til Jeepen min, noe jeg ikke har med en billigere kinaversjon av ELM327. "Genuine" 327 har visst støtte for alle protokoller, så jeg vil tro den er bra til 159 også.. Mulig du må betale noen kroner for appen til mobilen også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt noe lignende denne lenge, sammen med programmet Multiecuscan. Multiecuscan lar deg blant annet nullstille feilkoder relatert til airbager, noe mange andre programmer og appen ikke gjør. Gratisversjonen av programmet fungerer helt fint til de fleste oppgaver.

Nå er det visstnok forskjeller på protokollene som brukes, og den jeg linker til her bruker protokollen KKL/VagCom. Avhengig av hva du ønsker å gjøre, og hvilke feilmeldinger du vil lese og slette, kan det hende du må bruke protokollen ELM 327 (som den @Forzaalfa linket til). Multiecuscan støtter uansett begge protokollene, og har en fin oversikt over hvilke protokoller du trenger til ulike formål.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...